اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در سپاه انقلاب اسلامی:

انسان با پذیرش رهبری و قانون الهی به تکامل می‎رسد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم با پذیرش رهبری الهی و التزام عمل به قانون الهی به تکامل می‎رسند و دنیا و آخرتشان آباد می‎شود.

انسان با پذیرش رهبری و قانون الهی به تکامل می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام علی سعیدی صبح امروز در جمع بسیجیان استان گلستان اظهار داشت: آن حیات طیبه‎ای که قرآن از آن یاد می‎کند در همین شرایط به وجود می‎آید اما مردم آزادند و دارای اختیار؛ اگر این حکومت را در اختیار ولی‎الله قرار دهند این حکومت الهی می‎شود ولی اگر این قدرت را در اختیار فرد دیگری همچون شاه و معاویه قرار دهند حکومت طاغوتی می‎شود.

وی تصریح کرد: ارمغان حضرت امام خمینی(ره) برای بشریت، تحقق بخشیدن به این جمله پیامبر اکرم(ص) «انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله وعترتی» است لذا ما معتقد به مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی هستیم.

دین حداقلی و سکولاریستی را قبول نداریم

نماینده ولی‎فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دین حداقلی و سکولاریستی را قبول نداریم خاطر نشان کرد: دین آمده تا صفر تا 100 زندگی بشر را بپوشاند و از کوچکترن مسائل گرفته تا بزرگترین مسائل، سخن گفته و راجع به مسائل حکومت نیز مباحثی را مطرح کرده است.

سعیدی با تاکید بر اینکه سیستم یکی از مهمترین ارکان حکومت رهبران الهی است خاطر نشان کرد: بدون حکومت و یک سیستم نمی‎توان احکام الهی را پیاده کرد لذا آنهایی که می‎پندارند اسلام سیستم ندارد یا اسلام را نمی‎فهمند و یا آن را نمی‎شناسند.

وی اضافه کرد: انبیاء آمدند تا برای تاسیس یک نظام، حکومت تشکیل دهند که قدرت هدف نبوده بلکه وسیله است ما نیز معتقدیم قدرت وسیله‎ای برای دستیابی به کمال است و این کمال منتج به قدرت نمی‎شود بلکه برای تحقق آرمان‎های الهی و تحقق دین ذات باری‌تعالی است.

مهمترین دستاورد امام راحل برای مردم احیای غدیر و بعثت بوده است

نماینده ولی‎فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص رابطه انقلاب اسلامی با واقعه غدیر ابراز داشت: مهمترین دستاوردی که امام راحل برای مردم عرضه کرد احیای غدیر و به تعبیر دیگر احیای نرم‌افزار بعثت بوده است.

سعیدی با بیان اینکه نرم‌افزار بعثت دارای دو رکن اساسی است افزود: رهبری و قانون مطلوب از مهمترین ارکان است که امام خمینی(ره) آن را احیا کردند بنابراین انقلاب اسلامی نه مبدأ سال 1342 و نه سال 1357 است بلکه مبدأ انقلاب اسلامی واقعه غدیر است.

وی با اشاره به اینکه رهبری مطلوب سه کار را انجام می‎دهد خاطر نشان کرد: ارائه نسخه الهی، عملیاتی‌سازی نسخه الهی و تبدیل آن به یک سیستم همچنین پاسداری از شریعت از مهمترین وظایف رهبری در حکومت الهی است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول