اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب با حضور خجسته صورت می‌گیرد

نقد و بررسی اصلاح قانون انتخابات در مدرسه معصومیه

خبرگزاری فارس: سلسله نشست‌های تحلیل سیاسی با هدف نقد و بررسی اصلاح قانون انتخابات امشب در مدرسه علمیه معصومیه برگزار می‌شود.

نقد و بررسی اصلاح قانون انتخابات در مدرسه معصومیه

مسئول بسیج مدرسه علمیه معصومیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به طرح نمایندگان در خصوص اصلاح قانون انتخابات و موضع‌گیری‌های ضد و نقیضی که در این خصوص دیده شده است، جلسه تحلیل سیاسی این هفته مدرسه علمیه معصومیه را به این موضوع اختصاص دادیم.

بهزاد زارع افزود: تصویب این طرح و بررسی این قانون در دو کمیسیون مجلس شورای اسلامی، برخی ابهامات را در اذهان عمومی به ویژه طلاب به وجود آورده است که برای روشن شدن آن و پاسخ به این سئوالات، نشست «نقد و بررسی اصلاح قانون انتخابات» امشب با حضور طلاب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نپرداختن به این موضوع ممکن است در آینده مشکلات دیگری را به وجود بیاورد چرا که موضع‌گیری‌ها در خصوص اصلاح این قانون متفاوت است.

زارع ابراز داشت: در این نشست که به دنبال سلسله نشست‌های تحلیل سیاسی مدرسه معصومیه برگزار می‌شود، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور سخنرانی کرده و آخرین اخبار از روند اصلاح قانون انتخابات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مسئول بسیج مدرسه علمیه معصومیه ادامه داد: علاوه بر این خجسته جزئیاتی از دیدار خصوصی سه‌شنبه شب خود و پورمختار با رئیس جمهور را بیان خواهد کرد.

این نشست ساعت 18 و 30 دقیقه در مدرسه علمیه معصومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول