اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بابل خبر داد

قطع غیرقانونی 57 اصله درخت در بابل

خبرگزاری فارس: شهردار بابل با انتقاد از قطع درختان بلوار مادر توسط عوامل ناشناس گفت: عوامل ناشناسی در شب عید سعید قربان، در اقدامی ناخوشایند اقدام به قطع 57 اصله درخت در شهرک شهاب نیا شهر بابل کردند.

قطع غیرقانونی 57 اصله درخت در بابل

فرهاد عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با انتقاد شدید از این عمل نامطلوب اظهار داشت: رسیدگی به این موضوع و شناسایی افراد در دست پیگیری است.

وی با ابراز تاسف از این اتفاق افزود: فضای سبز و تکریم درختان در فرهنگ ایرانی اسلامی ریشه دوانده و همواره مورد تاکید معصومین (ع) و بزرگان دین اسلام بوده است.

عسگری با اشاره به ابلاغ قانون منع قطع هر نوع درخت بدون اجازه شهرداری،‌ از نیروی انتظامی شهرستان بابل خواست شخص یا اشخاصی را که با این عمل خود علاوه بر وارد کردن صدمات جبران‌ناپذیر به طبیعت و فضای سبز شهر احساسات شهروندان را نیز برانگیخته‌اند، شناسایی و به مقامات قانونی تحویل دهند.

احداث 12 دستگاه منزل مسکونی در مناطق زلزله‌زده

شهردار بابل در ادامه گفت: احداث 12 دستگاه منزل مسکونی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در مناطق زلزله‌زده تبری از اقدامات مدیریت شهری شهرستان بابل برای بازسازی این شهرها است.

عسگری اظهار داشت: شهرداری بابل با همیاری سایر نهادهای شهرستان و بسیج سازندگی بابل در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده شمال شرق کشور حضور و مشارکت جدی داشتند.

وی با اشاره به ضرورت همکاری کل کشور در بازسازی این مناطق بیان داشت: اکیپ‌های خدماتی و امدادی شهرداری بابل پس از وقوع زلزله با حضور در منطقه در امر امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان مشارکت کردند.

شهردار بابل با اشاره به دیگر اقدامات مدیریت شهری بابل برای یاری رساندن به هم‌وطنان آسیب‌دیده از زلزله تصریح کرد: علاوه بر اعزام اکیپ‌های خدماتی، نیروی انسانی و امدادی و ماشین آلات، کارکنان شهرداری بابل نیز در یک اقدام خداپسندانه یک روز از حقوق خود را برای کمک به زلزله‌زدگان تبریز اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول