اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه گذشته صورت گرفت

افزایش 11 درصدی مراجعه مصدومان ناشی از کار به پزشکی قانونی

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از افزایش 11 درصدی مراجعه مصدومان ناشی از کار به پزشکی قانونی طی شش ماهه گذشته در اصفهان خبر داد.

افزایش 11 درصدی مراجعه مصدومان ناشی از کار به پزشکی قانونی

علی سلیمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در هنگام کار بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: روزانه تعدادی از مراجعه‌کنندگان به پزشکی قانونی از مصدومان حادثه کار هستند که برای معاینه به این محل مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشتر حوادث ناشی از کار در مشاغلی همچون ساختمان‌سازی و کار با دستگاه رخ می‌دهد، افزود: افراد جوان بین سن 20 تا 30 سال در معرض حوادث ناشی از کار قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تصریح کرد: در شش ماهه گذشته متوفیان ناشی از حوادث کار در اصفهان کاهش 18.8 درصدی داشته است، اما این در حالی است که مصدومان ناشی از حوادث کار روند رو به افزایش دارد.

وی با هشدار به اینکه تمامی مشاغل باید نکات و موارد ایمنی را در هنگام کار رعایت کنند، گفت: مصدومان ناشی از کار در شش ماهه نخست جاری یک‌هزار و 434 مورد گزارش شده است.

سلیمانپور حوادث ناشی از کار سال گذشته را یک‌هزار و 292 مورد دانست و افزود: امسال در مقایسه با سال گذشته 11 درصد رشد مراجعه مصدوم ناشی از کار در پزشکی قانونی اصفهان داشته‌ایم.

وی همچنین تعداد حادثه‌دیدگان را یک‌هزار و 434 نفر دانست و ادامه داد: 47 نفر حادثه‌دیدگان زن و یک‌هزار و 387 نفر مرد بوده‌اند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول