اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

رشد 5.2 درصدی اقتصاد ایران نشان از ناکارآمدی تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: رشد 5.2 درصدی اقتصاد ایران نشان از ناکارآمدی تحریم‌ها است

رشد 5.2 درصدی اقتصاد ایران نشان از ناکارآمدی تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید استان زنجان، اظهار کرد: دستاوردهای دولت در زمینه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست، اما برخی افراد جامعه این فعالیت‌ها را با سیاه‌نمایی و اتهام مورد هجمه قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه باید مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه عملکرد دولت اقدام کنند، افزود: باید دستاوردهایی که در حوزه‌های مختلف کسب شده است به خوبی ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ملت نیازمند تشویق و ایجاد امید در جامعه است، خاطرنشان کرد: نباید با نا کارآمدن جلوه دادن برنامه‌های دولت، میزان امید در جامعه کاهش یابد.

وی با اشاره به رشد 5.2 درصدی اقتصاد کشور تصریح کرد: این شاخص اقتصادی با وجود همه تحریم‌ها تحقق یافته است که این امر نشان‌دهنده ناکارآمدی تحریم‌ها علیه نظام است.

احمدی با بیان اینکه ایران در حال حاضر در رتبه 17 اقتصادی کشور قرار دارد، افزود: با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌هایی که در 33 سال گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی اعمال شده است، رشد اقتصادی مطلوبی در کشور حاکم است که این امر موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 200 نوع تحریم علیه نظام از سوی دشمنان اعمال شده است، خاطرنشان کرد: مقاومت ملت ایران در برابر این تحریم‌ها و توجه به فرامین مقام معظم رهبری موجب حل مشکلات پیش‌روی جامعه شده است.

*اجرای طرح مسکن مهر موجب کاهش فاصله طبقاتی شده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه احداث مسکن مهر در کشور از اولویت‌های مهم کشور در این حوزه است، افزود: زیر سئوال بردن چنین طرح عظیمی که موجب کاهش فاصله طبقاتی در جامعه شده است کار درست و صحیحی از سوی برخی افراد جامعه نیست.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات دولت خدمتگزار فاصله طبقاتی کشور در حال حاضر 38 دهم درصد است، افزود: باید به این طرح با اولویت توجه بیشتری شود.

احمدی با بیان اینکه عدم اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها درگیر جناح‌بازی‌ها شده است، افزود: باید این طرح موفقیت‌آمیز به نحو مطلوبی در کشور پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان نظام جمهوری اسلامی درگیر سونامی‌های اقتصادی و بن‌بست‌های فرهنگی، اقتصادی و ایدئولوژی است، تصریح کرد: در حال حاضر احزاب، جناح‌بازان و ساکتین فتنه برای انتخابات آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه شرایط امروز جامعه ایجاب می‌کند با بهره‌مندی از سیره مقام معظم رهبری در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کرد، خاطرنشان کرد: باید برای ایجاد امید و نشاط در جامعه تلاش کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان تصریح کرد: در حال حاضر استان در وضعیت مطلوبی در این زمینه قرار دارد.

*ایجاد ایستگاه‌های مطالعه از اقدامات مهم توسعه کتابخوانی است

احمدی بر ضرورت پیگیری اختصاص نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی تاکید کرد و گفت: ایجاد ایستگاه‌های مطالعه و پیک مهر از اقدامات مهم در این زمینه محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت اجرای برنامه‌های تاثیرگذار و نو در هفته کتاب تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌های سیار نیز از اقدامات مهم استان برای توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید از فضای اتوبوس‌ها برای توسعه فرهنگ مطالعه استفاده شود، خاطرنشان کرد: باید از این فضا به نحو مطلوبی استفاده شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول