اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان هواپیمایی:

صنعت هوانوردی مولفه رشد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان هواپیمایی گفت: صنعت هوانوردی مولفه رشد و توسعه اقتصادی هر شهر است.

صنعت هوانوردی مولفه رشد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حمیدرضا پهلوانی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه جهرم اظهار داشت: در هر شهر برای تبیین شاخصه‌های اقتصادی تعاریفی تعیین شده و صنعت هوانوردی شاخصه اصلی این تعریف‌ها بوده که وجود آن درصد بالایی از رشد و نمو اقتصادی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه صنعت هوانوردی مولفه رشد اقتصادی هر شهر است، افزود: با توجه به سابقه درخشان شهرستان جهرم در طول سال‌های متمادی قبل و بعد از انقلاب این مولفه بالقوه در این شهر وجود داشته اما بستر لازم برای رشد و نمو آن کمرنگ بوده است.

رئیس سازمان هواپیمایی بررسی توسعه صنعت هوانوردی جهرم را از دلایل سفر خود به این شهرستان ذکر کرد و بیان داشت: باید باند فرودگاه جهرم گسترش پیدا کرده و موانع موجود در توسعه آن با نصب تجهیزات برطرف و محدود شود.

وی مشکل سوخت، آتش‌نشانی و هواشناسی را از جمله عوامل پیشرفت فرودگاه جهرم دانست و بیان کرد: مسئولان سازمان هواپیمایی کشور در تسریع توسعه و پیشرفت فرودگاه جهرم از هیچ کوششی دریغ نکرده و باید مسئولان و مردم این شهرستان نیز برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در صورت حمایت مردم و مسئولان جهرم مجوز احداث شرکت‌های هواپیمایی برای این شهرستان صادر می‌شود، گفت: ترمینال موجود فرودگاه جهرم مناسب روحیات مردم این شهرستان نبوده و باید گسترش پیدا کند.

پهلوانی خاطرنشان کرد: امیدواریم که رهاورد این سفر منجر به توسعه صنعت هوانوردی در جهرم شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول