اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استفاده ناکافی از ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

ایزدی: آبشار یاسوج تاثیری در رشد اقتصادی استان ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاذبه ارزشمندی چون آبشار یاسوج تاکنون تاثیری در اقتصاد و اشتغال این استان نداشت ولی این وضع تغییر پیدا می‌کند.

ایزدی: آبشار یاسوج تاثیری در رشد اقتصادی استان ندارد

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با عملیاتی که در آبشار یاسوج به عنوان یکی از مهم‌ترین تفریح‌گاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، این آبشار وضعیت بسیار خوبی را پیدا خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تغییرات به وجود آمده در این مکان تفریحی برای مردم قابل لمس است، افزود: آیندگان تاثیرات آبشار یاسوج در اقتصاد این استان را لمس خواهند کرد.

وی ادامه داد: آبشار یاسوج به عنوان یک پایلوت مناسب برای گردشگری این استان است که سرمایه‌گذاری روی آن هزینه نیست زیرا گردشگری می‌تواند از مهم‌ترین منابع درآمدی مردم این استان باشد.

ایزدی تاکید کرد: سال 91 به این لحاظ که بخش مهمی از انرژی این اداره‌کل صرف ایجاد زیرساخت‌های گردشگری خواهد شد، سالی متفاوت و مؤثر در گردشگری این استان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چشم‌انداز افق 1404 که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده است، گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و رسیدن به افق 1404 از اهداف مهم ما در این سال است.

ایزدی تصریح کرد: سالانه حجم زیادی از مسافران به‌ویژه در تابستان به لحاظ آب و هوای بسیار خوب و چشم‌انداز زیبای این آبشار در دل کوه‌های زاگرس از این جاذبه گردشگری دیدن می‌کنند و از این مکان برای استراحت و اتراق استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده و در حال انجام در آبشار یاسوج، خدمات بسیار بهتری به مسافران و گردشگران ارائه خواهد شد که بدون شک استقبال از آبشار یاسوج به دلیل ایجاد امکانات جدید نسبت به گذشته افزایش خواهد داشت.

این متولی امور گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث جاده برگشت آبشار یاسوج و ممانعت از ورود خودرو به محوطه آبشار موجب رفع شدن مشکل ترافیک در این مکان خواهد شد تا مسافرین از این فضای زیبا لذت بیشتری ببرند.

وی تاکید کرد: باید همه کمک کنیم تا گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد به یک درآمد پایدار تبدیل شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول