اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم عنوان کرد

رشد 90 درصدی زیرساخت‌ها در منطقه اقتصادی سلفچگان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم گفت: فراهم کردن بسترهای زیرساختی منطقه سلفچگان در دستور کار هیئت مدیره این منطقه قرار دارد و در این راستا 90 درصد رشد داشته‌ایم.

رشد 90 درصدی زیرساخت‌ها در منطقه اقتصادی سلفچگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید رضا دهناد پس از بازدید استاندار قم از واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه اقتصادی سلفچگان در جمع مدیران واحدهای صنعتی این منطقه اظهار کرد: منطقه اقتصادی سلفچگان به دلیل موقعیت مکانی و جغرافیایی که دارد می‌تواند به عنوان قلب اقتصادی کشور عمل کند.

وی به تشکیل جلسات متعدد هیئت مدیره منطقه اقتصادی سلفچگان اشاره و بیان کرد: توجه به مسائل زیرساختی این منطقه در اولویت کاری هیئت مدیره قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با بیان شعار اصلی هیئت مدیره منطقه اقتصادی سلفچگان گفت: شعار اصلی ما اتمام پروژه اتصال راه آهن کشوری به این منطقه اقتصادی است.

وی افزود: با اجرایی شدن پروژه اتصال راه آهن کشور به منطقه اقتصادی سلفچگان تحول و توسعه این منطقه را شاهد خواهیم بود.

دهناد به تبیین پیشرفت‌های این منطقه در فراهم کردن زیرساخت‌ها اشاره و تصریح کرد: در اجرای زیرساخت‌های این منطقه 90 درصد پیشرفت داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه مشکلات آب این منطقه از سال 76 تاکنون ادامه داشته است ابراز کرد: با تلاش‌های انجام شده و تأمین اعتبارات لازم در آینده‌ای نزدیک این مشکل برطرف و آب مصرفی در اختیار واحدهای تولیدی قرار می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد رشد گمرکات در این منطقه از رشد خوبی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: احداث و راه‌اندازی فرودگاه در این منطقه می‌تواند مکمل فضای اقتصادی این منطقه باشد که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با اقدامات زیرساختی در این منطقه بتوانیم شاهد رشد فضای اقتصادی استان به شایستگی باشیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول