اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

توجه به بخش تعاون سرعت رشد اقتصادی را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه پراکنده بودن نظام توزیع هزینه تمام شده کار و تولید را به صورت محسوسی افزایش می‌دهد، گفت: تجمیع سرمایه‌ها می‌تواند موجب رشد و توسعه اقتصادی شود.

توجه به بخش تعاون سرعت رشد اقتصادی را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه با تبریک روز تعاون به همه کارکنان این نهاد گفت: امیدواریم خداوند به همه کسانی که در این راه گام برمی‌دارند جزای خیر عنایت کند چرا که در عرصه‌ای فعالیت می‌کنند که می‌توانند راهگشای مشکلات بندگان و دردمندان جامعه باشند.

فرماندار کهگیلویه نقش تعاون در رفع بیکاری و توسعه فعالیت‌های اقتصادی را بسیار مهم دانست و بیان کرد: امروزه شاهدیم که تعاون به عنوان یک فرهنگ پیشرفته در کشور و به خصوص استان کمتر برخوردار ما جا افتاده است.

رضایی بهبود فعالیت تعاونی‌ها را در گرو آموزش دانست و افزود: آموزش باید در اولویت کاری تعاونی‌ها قرار گیرد چراکه با آموزش شاهد ارتقای روز افزون سطح کیفی تعاونی‌ها خواهیم بود.

مقام ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه ماهیت کار تعاونی را ایجاد اشتغال، برقراری عدالت و توزیع ثروت عنوان و خاطرنشان کرد: نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال پایدار بی‌بدیل و فراموش ناشدنی است و امروزه هر جا سخن از اشتغال به میان آید نام تعاون و تعاونی می‌درخشد.

وی افزود: با توجه به جهت‌گیری سیاست‌های کلی نظام مبنی بر کاهش تصدی‌گری دولت و همچنین توسعه مشارکت‌های مردمی، نقش تعاونی روز به روز پررنگ‌تر می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه خرد و پراکنده بودن نظام توزیع هزینه تمام شده کار و تولید را به صورت محسوسی افزایش می‌دهد، بیان کرد: تجمیع سرمایه‌ها می‌تواند سبب رشد و توسعه اقتصادی شود.

فرماندار کهگیلویه ورود بخش تعاونی به توزیع کالا و خدمات را زمینه‌ساز اجرای سیاست‌های طرح تحول اقتصادی عنوان و تاکید کرد: اگر بخواهیم شهرستان روی ریل پیشرفت اقتصادی قرار گیرد و از گردونه پیشرفت و ترقی عقب نمانیم ناچار به تقویت بخش تعاونی و توسعه آن در همه بخش‌های اقتصادی هستیم.

رضایی در پایان یکی از اولویت‌های اساسی در بخش تعاون را تسهیل مشارکت آحاد مردم به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دانست و گفت: قطعا با توجه به این ظرفیت‌ها خواهیم توانست بخش تعاون را دچار تحول عظیم کنیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول