اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

رشد و شکوفایی اقتصادی مستلزم همکاری و همراهی مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: رشد و شکوفایی اقتصادی مستلزم همکاری و همراهی مردم است و تنها در این صورت است که هم حقوق مصرف‌‌کننده و هم سرمایه‌گذار و تولیدکننده رعایت می‌شود.

رشد و شکوفایی اقتصادی مستلزم همکاری و همراهی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در جلسه ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با اشاره به کسب رتبه نخست ستاد جهاد اقتصادی شهرستان ابهر در سال گذشته خاطرنشان کرد: باید در ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز شاهد روحیه تیمی و تلاش برای تحقق شعار سال باشیم.

وی به کسب رتبه نخست شهرستان ابهر و تحقق 164 درصدی ایجاد اشتغال اشاره و تصریح کرد: سال گذشته هیچ دستگاه استانی و شهرستانی تا این حد نسبت به تحقق ایجاد اشتغال موفق نشد.

فرماندار ابهر افزود: خوشبختانه شهرستان ابهر در سال گذشته موفق شد علاوه بر تحقق 100 درصدی تعهد داده شده 64 درصد نیز بیشتر در ایجاد اشتغال گام بردارد.

وی با بیان اینکه رویکرد مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته برای نامگذاری سال‌ها رویکرد اقتصادی بوده است، گفت: دشمن دانسته است که در فضای نظامی، امنیتی و سیاسی توانایی مقابله با کشور ایران را نداشته و درصدد ایجاد آسیب در حوزه اقتصادی است.

یوسفی با اشاره به تلاش دولتمردان در زمینه تحقق شعار سال اضافه کرد: مسئولان منطقه باید خود را مخاطب پیام مقام معظم رهبری بدانند و در راستای تحقق این پیام در مجموعه خود از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی به نقش متقابل مردم و تولیدکنندگان در رشد و توسعه اقتصادی تاکید کرد و افزود: رشد و شکوفایی اقتصادی مستلزم همکاری و همراهی مردم است و تنها در این صورت است که هم حقوق مصرف‌‌کننده رعایت می‌شود و هم سرمایه‌گذار و تولیدکننده می‌توانند در تولید خود به سود و بهره‌وری لازم دست پیدا کنند.

فرماندار ابهر حمایت از تولید ملی را گام مهمی ‌در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: با وارد کردن هر کالای خارجی فرهنگ همان کشور نیز وارد کشور ما می‌شود و در این صورت هویت و فرهنگ بومی ما کم‌رنگ و فرهنگ بیگانه ترویج داده می‌شود که با حمایت از تولیدات ملی می‌توان از این مسئله جلوگیری کرد.

وی افزود: مردم با خرید کالاهای ملی و تولید داخلی کشور هم می‌توانند با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله و از سوی دیگر در رشد و توسعه اقتصادی نقش مهمی ایفا کنند.

یوسفی ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین دستاوردهای تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: توجه به کار و سرمایه ایرانی و رشد اقتصادی می‌تواند فرصت‌های شغلی بسیاری را برای افراد به‌ویژه جوانان جویای کار فراهم کند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد توسعه کشاورزی در شهرستان خاطرنشان کرد:‌ افزایش زمین‌های زیر کشت، تولید کشاورزی بیشتر و نیز افزایش اشتغال از اهداف این طرح محسوب می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه رئیس امور آب شهرستان، مسئولیت کمیته آب این ستاد را بر عهده دارد، گفت: نمایندگان اداره‌های جهاد کشاورزی، برق، شرکت گاز و برخی از دستگاه‌های دیگر عضو این کمیته هستند.

وی افزود: در کمیته زمین، زمین‌های ما تعیین تکلیف شده و مسئولیت آن بر عهده اداره منابع طبیعی و با عضویت امور اراضی، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و اداره اوقاف است.

فرماندار ابهر با بیان اینکه یکی از اهداف ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی در بحث اشتغال است، گفت: کمیته توسعه اشتغال ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی با مسئولیت اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و عضویت دستگاه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول