اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارائی آذربایجان‌غربی:

سرمایه‌گذاری موتور رشد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارائی آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاری موتور رشد اقتصادی بوده و بدون آن رشد اقتصادی محقق نمی‌شود.

سرمایه‌گذاری موتور رشد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین دبیری عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی سرمایه‌گذاری که در ساختمان شماره دو استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری موتور رشد اقتصادی است و بدون آن امکان تحقق رشد اقتصادی در کشور وجود ندارد و سطح اشتغال و رفاه در جامعه پایین رفته و کشور دچار فقر می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی مستلزم حل موانع سرمایه‌گذاری است، افزود: حل موانع و مشکلات جذب سرمایه در استان وظیفه تمام دستگاه‌های اجرایی است و این امر نیز کار گروهی و هماهنگ دستگاه‌ها را می‌طلبد تا شاهد توسعه همه‌جانبه اقتصادی استان باشیم.

این مسئول با اشاره به قابلیت‌های بالای استان برای جذب سرمایه‌گذار، تصریح کرد: اشتغا‌لزایی و کاهش بیکاری، ایجاد کارخانه و معادن برای تامین مواد اولیه و ارزان‌تر بودن قیمت تمام شده حمل و نقل به منظور توسعه اقتصادی استان امری ضروری است.

دبیری با اشاره به برگزاری همایشی به منظور جذب سرمایه‌گذار خارجی در استان گفت: در این راستا باید هماهنگی‌های لازم از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به عمل آید و اعتبارات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این همایش تأمین شود.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارائی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شناسایی، جمع‌آوری و تدارک 100 فهرست سرمایه‌گذاری قابل عرضه برای همایش باید در مدت 10 ماه آماده شود، گفت: برنامه‌ریزی برای شناسایی سرمایه‌‌گذاران خارجی بالقوه و تعیین کشورهای سرمایه‌گذار، برآورد تعداد میهمانان خارجی و داخلی و آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری همایش ضروری است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول