اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

5 کانون جدید فرهنگی مساجد در چرام راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان اینکه در حال حاضر 20 کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان فعالیت دارند از راه‌اندازی پنج کانون فرهنگی، هنری دیگر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

5 کانون جدید فرهنگی مساجد در چرام راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز نشستی در خصوص کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان چرام با حضور مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام، امام جمعه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

در این آیین که در محل فرمانداری چرام تشکیل شد، علیرضا نیکروز با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه فرهنگ غنی اسلامی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش بسیار مهمی در مقابله با جنگ نرم و محور قرار دادن موازین اسلامی بر عهده دارند.

فرماندار چرام در جمع مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان مهم‌‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن را فعالیت‌های فرهنگی هنری با محوریت موازین اسلامی دانست و گفت: کانون‌‌های فرهنگی هنری در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه نقش مساجد در صدر اسلام و در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برای همگان آشکار و نمایان است، ابراز کرد: مدیران کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد باید عمل به منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

این مسئول با ابراز خرسندی از تشکیل نخستین جلسه کانون فرهنگی مساجد در چرام عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت‌های فرهنگی در این مکان مقدس نقش مؤثری دارند.

نیکروز به تلاش دولت نهم و دهم در افزایش کانون‌های مساجد اشاره کرد و گفت: بیشتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دولت نهم و دهم تشکیل شده است.

وی ضمن بیان اینکه در حال حاضر 20 کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان فعالیت دارند از راه‌اندازی پنج کانون فرهنگی، هنری دیگر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود به هر کانون بیش از 600 هزار تومان جهت تامین تجهیزات اختصاص داده شود، متذکر شد: اولویت کاری کانون‌های مساجد کلیه برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول