اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف جیرفت خبر داد

آغاز تأیید صلاحیت هیئت ‌امنای مساجد و بقاع متبرکه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: کار تأیید صلاحیت اعضای هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان از مساجد شاخص آغاز می‌شود.

آغاز تأیید صلاحیت هیئت ‌امنای مساجد و بقاع متبرکه

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مهدی شریف ظهر امروز در نخستین جلسه تأیید صلاحیت اعضای هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان اظهار داشت: برای تعیین اعضای هیئت امنای هر مسجد یا مکان متبرکه باید این کمیسیون تشکیل شود و اگر تاکنون در این زمینه اقدامی انجام نشده، به دلیل حجم بالای کار در زمینه موقوفات است.

وی با بیان اینکه کار از مساجد شاخص آغاز می‌شود، افزود: در هر کمیسیون روحانی مسجد و یا رئیس هیئت امنای قبلی نیز حضور دارد.

شریف تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد پرونده‌ها برای تعیین هیئت امنا زیاد است، باید تعداد کمیسیون‌ها در طول ماه زیاد باشد تا بتوانیم، ابلاغ مکان‌هایی که تحت تصدی اداره اوقاف شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد است، اعلام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات مساجد و یا اماکن متبرکه بر اساس این ابلاغ‌ها تخصیص داده می‌شود.

کمیسیون تأیید صلاحیت اعضای هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه با حضور اعضای اصلی امام جمعه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و نماینده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جیرفت و دو عضو غیرثابت و تعدادی از هیئت امنای مساجد این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول