اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح فعالین حوزه مساجد در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طرح فعالین حوزه مساجد در استان زنجان با همکاری‌های لازم برگزار می‌شود.

اجرای طرح فعالین حوزه مساجد در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در جلسه شورای اقامه نماز استان زنجان، اظهار کرد: طرح فعالین حوزه مساجد استان زنجان از طرح‌های ماندگار فرهنگی است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این طرح انجام شده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح مساجد استان ساماندهی می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ضرورت توجه به فعالیت مساجد به صورت جوان محوری یادآور شد: برای جذب جوانان به مسجد به عنوان پایگاه مهم اجتماعی جامعه برنامه‌های مساجد باید به صورت جوان محوری برگزار شود.

وی محتوا بخشی به برنامه‌های فرهنگی مساجد را از دیگر ضروریات عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مساجد باید در طول سال برپایه برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار دنبال شود.

دشتکی بر ضرورت استفاده از جوانان و افراد تاثیرگذار در اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد تاکید کرد و یادآور شد: باید از این موضوع برای ارتقای برنامه‌های فرهنگی مساجد استفاده کرد.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز جمعه استان برای اقامه نماز جماعت در مدارس تصریح کرد: 700 مبلغ از سوی اداره کل تبلیغات برای اقامه نماز در مدارس در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی در هفت موضوع مهم با آموزش و پرورش همکاری دارد، خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح معنوی دانش‌آموزان نماز جماعت در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام روحانیون به مدارس شبانه‌روزی یادآور شد: حضور روحانیون در این مدارس موجب استفاده از ظرفیت‌های این افراد برای تقویت و توسعه فرهنگ دینی دانش‌آموزان می‌شود.

دشتکی خاطرنشان کرد: استقرار روحانیون در مدارس شبانه‌روزی الگوی مطلوبی برای سایر استان‌ها برای استفاده از این ظرفیت است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول