اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری هیئت امنای مساجد

طرح امداد محله با همکاری هیئت امنای مساجد در زنجان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره شبکه های مردمی و موسسات عام‌المنفعه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از اجرای طرح امداد محله با همکاری هیئت امنای مساجد و معتمدین محل خبر داد.

طرح امداد محله با همکاری هیئت امنای مساجد در زنجان اجرا می‌شود

ابوالقاسم اسماعیلی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در فصول مختلف سال اقدام به اجرای بیش از 45 طرح مشارکتی می‌کند.

وی ادامه داد: طرح‌هایی که از سوی کمیته امداد استان زنجان و به مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود، برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است.

رئیس اداره شبکه‌های مردمی و موسسات عام‌المنفعه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: طرح جامع مسجدمحوری با تشکیل هسته‌های مردمی متشکل از امام جماعت به عنوان مسئول و رکن، اعضای هیئت امنا، بسیجیان و معتمدین محل اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اجرای طرح جامع مسجدمحوری احیای کارکردهای مسجد بر اساس سنت‌های حسنه اسلامی است، ادامه داد: رونق بخشیدن به مساجد به عنوان مرکز عبادی، سیاسی، اجتماعی و ... به ویژه با حضور جوانان و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در قبال همسایگان و مومنان و ارتقای همبستگی اجتماعی و سرمایه اجتماعی از دیگر اهدافی است که در قالب اجرای طرح جامع مسجدمحوری دنبال می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی از جمله اهداف و نتایج طرح جامع مسجدمحوری است، اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح نیازمندان محل توسط هیئت امنای مساجد و معتمدین محل شناسایی و به آنها کمک می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح امداد محله در راستای طرح جامع مسجدمحوری که قرار است، توسط کمیته امداد اجرا شود، اضافه کرد: این طرح در قالب فعالیت شبکه‌های مردمی اجرا می‌شود.

رئیس اداره شبکه‌های مردمی و موسسات عام‌المنفعه کمیته امداد امام خمینی (رة) استان زنجان ادامه داد: این طرح از طریق همکاری معتمدین محل و هیئت امنای مساجد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح مذکور معتمدین و هیئت امنای مساجد اقدام به شناسایی نیازمندان محل می‌کنند، افزود: همچنین این طرح از طریق اطلاع‌رسانی کمیته امداد در بحث کمک‌رسانی به نیازمندان محل اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول