اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کانون‌های مساجد تهدید بزرگی برای دشمن است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای دشمن یک تهدید و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک پشتوانه ارزشمند است.

کانون‌های مساجد تهدید بزرگی برای دشمن است

حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و صهیونیسم که همواره از مسجد سیلی خورده‌اند، نمی‌توانند پویایی، شکوفایی و نقش آفرینی مساجد را در جوامع بشری تحمل کنند.

وی افزود: مساجد به عنوان مستحکم‌ترین سنگر اعتقادی، سیاسی و فراگیرترین شبکه اجتماعی در برهه‌های مختلف تاریخی توانسته‌اند در مقابله با استکبار جهانی و تقویت روحیه استکبار‌ ستیزی نقش ارزنده‌ای را ایفا کنند.

دبیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ادامه داد: اگر ما نگاهی به دوران معاصر داشته باشیم می‌بینیم که مساجد چه در شکل‌گیری مشروطه و پیروزی انقلاب اسلامی، چه در اداره هشت سال دفاع مقدس، چه در جریان بیداری اسلامی و حتی در شکل‌گیری جنبش‌های آزاد اندیش و مستقل ضد استکباری در غرب و اروپا توانسته‌اند در ساماندهی شبکه‌های خود جوشش مردمی علیه استکبار و اهداف و منابع آن مؤثر باشند.

ارباب سلیمانی تصریح کرد: بنابراین ما می‌بینیم که امروز استکبار جهانی وجود مساجد و حاکم بودن تفکر مسجدی را در جوامع بشری نمی‌توانند تحمل کنند و با هر حرکتی که برای تقویت کارکردهای مسجد و پررنگ کردن نقش مسجد باشد، نه تنها مخالف بلکه مقابله جدی می‌کنند.

وی اضافه کرد: شکل‌گیری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نشأت گرفته از تصمیم و مصوبه هوشمندانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای مقابله جدی و اساسی با تهاجم فرهنگی دشمن و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مشاور وزیر ارشاد اسلامی بیان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همواره برای دشمن یک تهدید و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک پشتوانه ارزشمند بوده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول