اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

رهبر انقلاب رفتارهای مدیریتی را به مسئولان آموخت

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: لایه‌های نهان حضور پرخیر و برکت مقام معظم رهبری رفتارهای مدیریتی نابی را به مسئولان آموخت.

رهبر انقلاب رفتارهای مدیریتی را به مسئولان آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمد وحیدی در جمع روسای سوادآموزی اظهار کرد:  رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب یک پیام مسئولیت‌آور برای مدیران استان است.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر برخورداری این استان از مردمی با صفا و با محبت و همچنین تاکید معظم‌له برای تصویب مصوبات محکم و قوی به دولت خاطرنشان کرد: باید همه با نگاه برنامه محور و استفاده از خلاقیت و فکر بلند نخبگان این استان برای تحقق فرامین ارزشمند رهبری تلاش کرده و هرچه در توان داریم به این مردم ولایت‌مدار خدمت کنیم.

وحیدی ضمن تشکر از حضور گسترده و پرشور معلمان و دانش‌آموزان استان در مراسم استقبال و سایر نشست‌های سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی، اقدامات انجام گرفته در این سفر معنوی از جمله قربانی کردن، ختم شش میلیون صلوات، هزاران دلنوشته توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان را جلوه‌های بی‌نظیری از عشق به ولایت دانست و اظهار داشت: دانش آموزان و معلمان این استان همراه با دیگر مردم ولایت‌مدار استان عشق به ولایت را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول