اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی:

دبیرخانه دائمی گرامیداشت سفر رهبری در خراسان‌شمالی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از تشکیل دبیرخانه دائمی گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در استان به ریاست امام جمعه شهرستان بجنورد و دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

دبیرخانه دائمی گرامیداشت سفر رهبری در خراسان‌شمالی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به این استان دستاوردهای فراوانی برای استان به همراه داشت که نمایش عشق و دلدادگی هم‌استانی‌ها به مقام معنوی ولایت فقیه از شاخص‌ترین این دستاوردها برای خراسان‌شمالی بوده است.

وی افزود: این در حالی است که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش‌های خود را در راستای ایجاد فشارهای اقتصادی و سیاسی برای مأیوس‌کردن هم‌وطنان از نظام را در پیش گرفته‌اند که هم استانی‌ها در این سفر، حماسه‌ای با شکوه از عشق به رهبری و نظام را آفریدند.

ثابت‌قدم‌وحید در ادامه با تاکید بر این نکته که این سفر در تاریخ معنوی استان یک رویداد عظیم به شمار می‌رود، تصریح کرد: در همین راستا نسبت به تشکیل دبیرخانه دائمی گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به استان به منظور حفظ و پاسداشت این رویداد بزرگ در استان اقدام شد.

وی اظهار کرد: این دبیرخانه درصدد است تا در زمینه فعالیت‌هایی از جمله تألیف کتابی از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در سفر به خراسان‌شمالی و جمع‌آوری دل نوشته‌ها، عکس‌ها و همچنین تهیه فیلم‌های مستند در این زمینه اقدام کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی یادآور شد: ریاست این دبیرخانه با حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد و دبیری آن با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول