اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

سفر رهبری آرزوی دشمن برای وجود سکولاریسم در کشور را بر باد داد

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آرزویی که دشمن دنبال می‌کند تا در کشور ما سکولاریسم حکم‌فرما شود، در جریان سفر رهبری بی‌نتیجه ماند.

سفر رهبری آرزوی دشمن برای وجود سکولاریسم در کشور را بر باد داد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن دومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: سفر رهبر انقلاب به قم منشأ بسیاری از تحولات در عرصه ملی و بین‌المللی شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش بسیار جدی در زمینه جدایی انداختن میان مراجع و نظام انجام داده‌اند، ادامه داد: دشمن از این رهگذر به دنبال جدایی دین از سیاست بوده و اهداف خود را در جامعه اسلامی دنبال می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ابراز داشت: استقبال مراجع و علمای حوزه علمیه از رهبر انقلاب در جریان این سفر نشان داد که روحانیت هیچ‌گاه از دامان نظام جدا نبوده و همواره بر پشتیبانی از نظام تاکید داشته است.

وی با اشاره به اینکه حمایت مراجع و روحانیت از نظام یک حمایت اعتقادی و ریشه‌ای است گفت: این آرزویی که دشمن دنبال می‌کند تا در کشور ما سکولاریسم حکم‌فرما شود، در جریان این سفر بی‌نتیجه ماند.

حاجی‌صادقی خاطر نشان کرد: دشمن هیچ‌گاه نخواهد توانست جهت‌گیری عالمان دینی را از جهت‌گیری مدیران نظام تفکیک کند.

وی اضافه کرد: این سفر نشان داد که حوزه‌های علمیه ما و به خصوص حوزه علمیه قم کاملا ولایت‌محور و دلسوز نظام بوده و به هیچ عنوان تسلیم القائات نمی‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: رهبر انقلاب با رهنمودهای بسیار اساسی خود که ناظر به مهم‌ترین مسائل در ارتباط با حوزه‌های علمیه است، راه‌های بزرگی را پیش روی حوزه‌ها گذاشتند.

وی با اشاره به وجود کاستی‌هایی در انجام تدابیر رهبر انقلاب بیان داشت: امروز بار دیگر در سالگرد سفر ایشان به قم باید به خود آمده و در راستای تحقق کامل مطالبات ایشان گام برداریم.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه رهنمودهای سفر رهبر انقلاب نیازهای واقعی حوزه‌های علمیه و جامعه اسلامی بود، ادامه داد: اگر حوزه‌های علمیه بخواهند پویایی خود را به دست بیاورند باید این رهنمودها را به طور کامل اجرا کنند.

وی اجتناب از ایستایی و شناخت نیازهای زمان را از مهم‌ترین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این سفر دانست و گفت: باید این موارد به طور جدی در حوزه‌های علمیه مورد توجه قرار بگیرند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: موضوع تحول در علوم انسانی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که ایشان در سفر خود به قم مطرح کردند که این موضوع مسئولیتی برای حوزه‌های علمیه و علمای قم به وجود می‌آورد تا در این زمینه فعالیت‌های جدی را آغاز کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی که رهبر انقلاب در جریان سفر خود به قم در رابطه با حوزه‌های علمیه مطرح کردند، اصل محوریت جامعه مدرسین در تصمیم‌گیری‌ها برای حوزه‌های علمیه بود.

حاجی‌صادقی فرصت دادن به طلاب جوان برای نقش‌آفرینی در مأموریت‌های حوزه علمیه را یکی از مهم‌ترین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جریان سفر به قم دانست.

وی اضافه کرد: در کنار مباحث بسیار مهمی که در سفر ایشان در ارتباط با حوزه‌های علمیه مطرح شد، سفر رهبر انقلاب برای عموم مردم قم نیز برکات بسیاری به همراه داشته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر ضرورت پرهیز از شعارزدگی در ارتباط با مسائل اساسی جامعه خاطر نشان کرد: باید تمام رهنمودهای رهبر انقلاب در جریان این سفر به طور کامل اجرا شود.

وی گفت: رسالت تمام مسئولان استان قم در شرایط کنونی این است که بار دیگر نگاهی به رهنمودهای سفر ایشان به شهر قم انداخته و در راستای تحقق کامل آنها گام بردارند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول