اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

استقبال باشکوه مردم خراسان شمالی از رهبری به پیکر استکبار ضربه زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: استقبال بی‎نظیر و باشکوه مردم استان خراسان شمالی از مقام معظم رهبری ضربه‎ای محکم بر پیکر استکبار جهانی بود.

استقبال باشکوه مردم خراسان شمالی از رهبری به پیکر استکبار ضربه زد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته بردخون اظهار داشت: این استقبال برای آن بود تا دشمنان بدانند که مردم همچنان مدافع و حامی نظام و رهبری هستند.

وی با بیان اینکه با این سفر انقلاب جان تازه‎ای گرفت افزود: امروز کشور نیاز به آرامش و امنیت دارد ولی دشمن می‎خواهد آن را از بین ببرد پس باید مراقب و مواظب باشیم.

رکنی‌حسینی یادآور شد: مسئولان همه وقت خود را صرف رفع مشکلات کنند زیرا موقعیت‎ها برای مسئولان دائمی نیست و آنچه ماندگار است آثار این ایام است و مردم به مسئولان اعتماد می‎کنند و مسئولان نیز تلاش می‎کنند مشکلات را رفع و آنها را درک کنند.

امام جمعه بردخون خاطر نشان کرد: در شرایطی هستیم که تحریم‎های دشمن هر روز شدیدتر می‎شود و در این 34 سال به اشکال مختلف بر ما تحمیل شده و دشمنان تلاش می‎کنند مردم ناامید شوند و بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: استکبار باید بداند که ملت ایران که سالار شهیدان را الگوی خود قرار داده است هرگز تسلیم نمی‎شود.

امام جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‏های هفته گفت: اول آبان سالروز شهادت جمعی از زائران بیت‌الله الحرام در مکه مکرمه به دستور آمریکا و به دست وهابیون از خدا بی‎خبر و آل سعود است که در تاریخ وهابیون ضربه‎های زیادی به اسلام زده‎اند و تبلیغ می‎کنند که شیعه کافر است و اگر آنان را بکشند به بهشت می‎روند.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) و فرزند ارشد حضرت امام (ره)، حاج آقا مصطفی روز عرفه و شهادت اولین سفیر امام حسین(ع) را گرامی داشت.

رکنی‌حسینی با نکوهش ربا گفت: متأسفانه امروزه ربا در اشکال مختلف در جامعه رواج یافته است که مردم باید نسبت به این موضوع مهم دقت کنند زیرا این کار در آیات و روایات بسیار مذمت شده است.

خطیب جمعه بردخون با بیان اثرات مثبت نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه برای این است که مسائل جامعه و دین ذکر شود و تذکری باشد تا آدمی را بیدار کند؛ برکات زیادی دارد و همه اقشار باید در آن حاضر شوند تا از حقوق آنان دفاع و به روزی آنان برکت و خیر داده شود زیرا که همه به موعظه و تذکر نیاز دارند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول