اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر آبیک:

استقبال مردم خراسان شمالی از رهبری لرزه بر اندام دشمنان انداخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک گفت: استقبال مردم خراسان شمالی از رهبری لرزه بر اندام دشمنان انداخت که این حضور پرشور از پیوند عمیق مردم با رهبری حکایت داشت.

استقبال مردم خراسان شمالی از رهبری لرزه بر اندام دشمنان انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در خطبه‌های این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) اظهار کرد: ملت ایران به اسلام، انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری پایبند و وفادار هستند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم‌ها و فشارها مردم را هدف قرار داده‌اند تا آنها به ستوه آیند، درحالی که نمی‌دانند خیال باطلی است و مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه به زانو در نمی‌آیند.

موسوی ضمن محکومیت تحریم رسانه‌ای و فرهنگی شبکه‌های برون‌مرزی و بین‌المللی ایران اسلامی به واسطه شیاطین غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بیان کرد: این آتشی که روشن شده، دودش به چشم غرب خواهد رفت که در آینده‌ای نزدیک شاهد این اتفاق خواهیم بود.

وی اضافه کرد: غرب به دلیل اینکه شبکه‌های برون‌مرزی و بین‌المللی جمهوری اسلامی مردم اروپا، آمریکا و آفریقا را به اسلام و قرآن و خدا دعوت می‌کنند، هراس داشته و نمی‌خواهند مردم به سمت اسلام گرویده شوند.

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به هفته پیوند و اولیا و مربیان افزود: در سایه تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین اولیا و مربیان می‌توان دانش‌آموزان را به نحو احسن به تعلیم و تزکیه و همچنین به راه علم و دانش رهسپار کرد.

موسوی اضافه کرد: هرچه قدر پیوند بین مربیان و اولیا بیشتر باشد به نفع دانش‌آموزان خواهد بود و در آنان تأثیر ‌بسزایی خواهد داشت چرا که دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند، پس باید برای ارتقای تعلیم و تربیتشان گام‌های مؤثری برداشت.

نقش دعا در خودسازی انسان انکارناپذیر است

امام جمعه شهر آبیک در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه دهه نخست ماه ذی‌الحجه ماه دعا، نیایش، توبه و استغفار است، نقش دعا را در خودسازی انسان انکارناپذیر عنوان کرد و گفت: انسان در پرتو دعا و عبادت به معرفت الهی، تربیت نفس و تزکیه جان دست می‌یابد.

موسوی ادامه داد: دعا عصاره و مرکز عبودیت الهی است که انسان را از مادیات دنیا دور کرده و به معنویت آخرت نزدیک می‌سازد.

خطیب جمعه شهر آبیک خاطرنشان کرد: خدا در حدیث قدسی فرموده است که «ای بندگان من به شما شش چیز می‌‌دهم و شش چیز ا‌ز شما می‌خواهم، بخشش از من و توبه از شما، بهشت از من و اطاعت از شما، روزی از من و شکر از شما، قضا‌ و قدر از من‌ و رضا از شما، بلا و گرفتاری از من و صبر و بردباری از شما و اجابت از من ‌و دعا از شما که این حدیث قدسی اهمیت دعا کردن را می‌رساند که انسان باید به این موضوع عنایت ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول