اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدردانی ا‌حمدی‌بیغش از مردم مردم ولایت‌مدار خراسان‌شمالی

فرمایشات گهر‌بار مقام معظم رهبری ‌مورد توجه و عمل ‌مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی در پیامی از مردم این استان به خاطر استقبال گسترده و باشکوه از رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

فرمایشات گهر‌بار مقام معظم رهبری ‌مورد توجه و عمل ‌مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، محمود احمدی‌بیغش در این پیام آورده است: خدای سبحان را سپاس که به ایران اسلامی نعماتی عظیم چون امام معشوق و امت عاشق عطا فرمود و دیگر بار جهانیان شاهد تجلی این عشق الهی شدند.

این پیام می‌افزاید: مردم ولایت‌مدار استان خراسان‌شمالی، توفیق میزبانی ولی و مقتدای خود را یافتند و بر این عطیه الهی حمد خدای را بجا می‌آورند، این میزبانی مبدل به حماسه‌ای عظیم گشت و مردم خطه باب الرضا (ع) با حضور چشمگیر، حماسی و ماندگار خویش، در استقبال تاریخی از امام و پیشوای خود، موجبات یأس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی را فراهم آوردند.

این پیام تصریح می‌کند: سفر نورانی و پربرکت ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مبداء تاریخ تحول این استان، منشاء توسعه و پیشرفت منطقه بر پایه عدالت، ریشه تغییرات بنیادین در جهت تعالی و سرچشمه جوشان معنویت است.

این پیام ادامه می‌دهد: طرح نکات برجسته از سوی معظم‌له در فرمایشات گهربارشان به عنوان مبانی رشد و تکامل کشور و ملت که باید مورد توجه و عمل از سوی مسئولان و مردم قرار گیرد از دیگر برکات این سفر ارزشمند است.

احمدی‌بیغش در این پیام ضمن سپاس بیکران از وجود نازنین مقام عظمای ولایت که افتخار حضورشان نصیب مردم خراسان‌شمالی شد، از مردم غیور، فهیم، بصیر و شهید‌پرور استان خراسان‌شمالی که با حضور پر‌شور خود در مراسم استقبال و دیدارهای معظم‌له، بیعت مجدد با ولی امر خویش و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد و نیز از هیئت دولت که با مصوبات خود در محضر مقام معظم رهبری زمینه تحقق منویات حضرتش را فراهم کردند، سپاسگزاری کرد.

استاندار خراسان‌شمالی در این پیام خاطرنشان‌ می‌کند: از خداوند متعال، سلامتی و طول عمر با عزت ‌امام و مقتدایمان، پیروزی و سرافرازی شما مردم خوب و ولایت‌مدار را مسئلت می‌کنم و از ذات ربوبی‌اش توفیق خدمتگزاری به مردم را برای خود و همه مسئولان خواهانم.  

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول