اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل خدمات و پشتیبانی شورای نگهبان:

عمل به منویات رهبری مهم‌ترین رسالت شورای نگهبان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل خدمات و پشتیبانی شورای نگهبان کشور گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری مهم‌ترین رسالت شورای نگهبان است.

عمل به منویات رهبری مهم‌ترین رسالت شورای نگهبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدرضا نوراللهی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان شورای نگهبان شهرستان فردوس اظهار کرد: نهاد شورای نگهبان به عنوان یک نهاد مردمی زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند و نظارت بر تمام مراحل انتخابات یکی از مهم‌ترین وظایف این نهاد است.

وی افزود: شورای نگهبان هیچ وظیفه و اعتباری برای ساختمان‌سازی ندارد، ولی به ناچار برای حفظ استقلال و عدم وابستگی به سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی باید ساختمانی ملکی داشته باشد.

مدیرکل خدمات و پشتیبانی شورای نگهبان کشور تصریح کرد: شورای نگهبان باید در انتخابات‌های مختلف به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌ گونه‌ای عمل کند که به جانبداری و طرفداری از افراد، جناح‌ها و احزاب خاص متهم نشود.

نوراللهی شورای نگهبان را فیلتر اصلی نظام دانست و یادآور شد: عمل به منویات مقام معظم رهبری از جمله رسالت‌های مهم شورای نگهبان است.

* بهره‌‌برداری از ساختمان شورای نگهبان فردوس با هزینه 111 میلیون تومان

رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: ساختمان شورای نگهبان شهرستان فردوس در زمینی به مساحت 368 مترمربع و زیربنای 255 مترمربع در دو طبقه احداث شده است.

حجت‌الاسلام علی محمدی افزود: برای احداث این ساختمان مبلغ 111 میلیون تومان هزینه شده که از این میزان مبلغ 10 میلیون تومان از سوی فرمانداری شهرستان فردوس پرداخت شده است.

وی شورای نگهبان را نهادی وابسته به رهبری دانست و اذعان داشت: محقق کردن منویات و خواسته‌های مقام معظم رهبری مهم‌ترین وظیفه شورای نگهبان است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول