اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌همزمان با سفر پر‌خیر و برکت مقام معظم رهبری

زندانیان بجنورد از رهبری تقاضای بخشش کردند

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان خراسان‌شمالی، مددجویان زندان بجنورد با نوشتن نامه درخواست، از رهبر معظم‌له تقاضای عفو و بخشش کردند.

زندانیان بجنورد از رهبری تقاضای بخشش کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان‌شمالی، مدیرکل زندان‌های استان به مناسبت سفر رهبری در چند نوبت در جمع مددجویان زندان بجنورد حضور یافت و از نزدیک با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که حسین‌زاده رئیس اداره زندان بجنورد و دیگر مسئولان نیز حضور داشتند مددجویان از نزدیک و چهره به چهره مسائل و مشکلاتشان را مطرح کردند.

مدیرکل زندان‌های خراسان‌شمالی در جمع مددجویان گفت: مشکلات مددجویان طبق بخشنامه‌ها و آئین نامه اجرایی سازمان زندان‌ها رسیدگی می‌شود.

محمدعلی بلوکی افزود: سعی و تلاش تمام همکاران ما در زندان‌ها براین است تا در حد توان و امکانات موجود به مددجویان کمک و رسیدگی شود و از اولویت‌های کاری مسئولان، اصلاح و تربیت بزه‌کاران در زندان‌ها و نیز پرکردن اوقات فراغت زندانیان و زمینه‌سازی اشتغال آن‌ها در داخل و خارج است.

در این دیدار تعدادی از مددجویان نامه‌هایی که در تمامی آن‌ها از مقام معظم رهبری درخواست عفو و بخشش شده بود تحویل مدیرکل زندان‌های خراسان‌شمالی کرده و سپس این نامه‌ها از سوی مدیرکل به ستاد رهبری مستقر در استان برای رسیدگی تحویل شد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول