اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

رهبری رکن نخست در حکومت اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در حکومت اسلامی، رهبری رکن نخست است، قانون رکن دوم و امت اسلامی سومین رکن به شمار می‌رود.

رهبری رکن نخست در حکومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی در مراسم گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگاور با بیان اینکه هر حکومت ارکانی دارد، گفت: حکومت اسلامی ارکانش با سایر حکومت‌ها تفاوت دارد، زیرا این ارکان، ارکانی الهی است.

گودرزی گفت: در حکومت اسلامی، رهبری رکن نخست است، قانون رکن دوم و امت اسلامی سومین رکن به شمار می‌رود.

وی با اشاره به آیات و روایات قرآنی، خاطرنشان کرد: خدا در قرآن وعده داده است که هر حکومتی که سه رکن اصلی‌اش از هم فاصله نگیرند، پایدار باقی خواهد ماند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با ذکر اینکه خدا به پیامبر وعده داد که با نصرت مومنان به یاری او خواهد رفت، تصریح کرد: مومن کسی است که وقتی رهبر الهی او را به حضور در امر جامع دعوت می‌کند، صحنه را ترک نکند.

گودرزی با بیان اینکه امر جامع، امری است که همه باید در آن مشارکت کنیم، 22 بهمن، روز قدس و نهم دی‌ماه را از مصادیق بارز امر جامع برشمرد و تاکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمن استکباری با تمام توان به جنگ حکومت نوپای ما آمد و در این راه بارها صحنه جنگ را از نظامی به فرهنگی، سیاسی و حالا به جنگ اقتصادی تغییر داده است تا تفکر انقلابی را در منطقه ریشه‌کن کند.

وی بیان داشت: به لطف خدا دشمن در همه این صحنه‌ها ناکام ماند و دلیل آن هم این بود که امت ما خود را هرگز از دو رکن دیگر حکومت یعنی رهبری و قانون جدا نکردند، بلکه پیوند این ارکان روز به روز بیشتر شد و تداوم حکومت الهی ما تحقق وعده خداست.

حشمت‌الله عزیزی نیز هم در این مراسم با بیان اینکه مردم این شهرستان تا سال‌های متمادی از برکات مادی و معنوی سفر سال گذشته مقام معظم رهبری بهره‌مند خواهند بود، گفت: در جریان سفر رهبری، 86 پروژه با اعتباری بیش از 430 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر کنگاور به تصویب رسید که تا سال نود و سه همه آنها وارد فاز عملیاتی خواهند شد.

فرماندار شهرستان کنگاور اظهار کرد: چهل پروژه از این مصوبات در حال ساخت است که احداث فاز دوم دانشگاه پیام‌نور با اعتبار 10 میلیارد ریال، راه‌اندازی فرستنده دیجیتال با اعتبار شش و نیم میلیارد ریال و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب با اعتبار بیست میلیارد ریال از مهمترین این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول