اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران:

توجه به منویات رهبری عبور از تحریم‌ها را آسان می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سپاه کربلای مازندران گفت: در تحریم‌ها کارگزاران نظام باید کاری کنند که به مردم آسیب نرسد و راه کارش نیز توجه به خواسته‌ها و نظرات رهبری است.

توجه به منویات رهبری عبور از تحریم‌ها را آسان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید احمد موسی‌نژاد ظهر امروز در دوره تربیتی و تعالی فرمانده‌هان و مدیران بسیج سپاه ساری در حسینه عاشقان کربلا ساری با اشاره به رشد اسلام‌گرایی در جهان اظهار داشت: اسلام عمق استراتژیک دشمنان را نشانه گرفت.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام وقتی فهمیدند که جلوی گسترش این دین الهی را بگیرند به ساخت فیلم‌های موهن و کشیدن کاریکاتور روی آوردند.

معاون سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه استکبار از گسترش اسلام به ستوه آمد، بیان داشت: دشمن فهمیده که اسلام مانع دستیابی به اهداف و اقدامات آنها است و به این دلیل با همکاری برخی افراد در ظاهر مسلمان اقدام به تخریب مسلمانان می‌کند.

این مسئول با اشاره به تحریم‌های یک جانبه ایادی غرب به کشور ما خاطرنشان کرد: تحریم ابزار ناجوانمردانه‌ای است که دشمن به کار گیری کرد.

موسوی‌نژاد یادآور شد: آمریکا از زمان پیداش تاکنون 73 بار از ابزار تحریم علیه کشورها بکار گیری کرد و انگلیس بعد از آمریکا با بکار گیری 28 بار از این ابزار در رتبه دوم قرار دارد.

وی با اعلام اینکه ایران اسلامی تا کنون پنج بار توسط کشور آمریکا تحریم شد، تاکید کرد: برهمگان به خوبی ثابت شد که کشور ما در برابر همه تحریم‌های آمریکا به خوبی ایستادگی کرد.

معاون سپاه کربلای مازندران دلیل موفقیت ایران در برابر تحریم‌های دشمن را متصل بودن اعتقادات ما اسلام عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی همه موفقیت‌اش را در عرصه‌های بین‌المللی مدیون اسلام است.

این مسئول هدف از تحریم اخیر دشمن را ناکارآمد کردن حکومت اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی دشمن، کشور ما باید تا پایان اسفند ماه سال 90 سقوط می‌کرد.

موسوی‌نژاد دلیل عدم نتیجه‌گیری دشمن از ایجاد تحریم‌ها  را متصل بودن کشور ما به چشمه ولایت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مردم ما وصل به چشمه ولایت هستند واز اهدافی که دارند دست بردار نیستند.

معاون سپاه کربلای مازندران با اشاره به جایگاه مناسب ولایت در کشور ما تاکید کرد: ایرانیان به تبعیت از ولایت فقیه از این جایگاه رفیع در جهان برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: باورها واعتقادات جامعه دینی سبب می‌شود که دشمن هیچ وقت در کشور ما نتیجه نگیرد و دشمن بارها و بارها به شکست خود در قبال تحریم‌ها اعتراف کرد.

این مسئول در ادامه یادآور شد: دشمن قصد دارد در تحریم‌ها اراده خویش را برما تحمیل کند و با اعمال تحریم ملت ما را فرسوده کند.

موسوی‌نژاد یادآور شد: در تحریم‌ها کارگزاران نظام باید کاری کنند که به مردم آسیب نرسد و راه کارش نیز توجه به خواسته‌ها و نظرات رهبری است.

موسوی‌نژاد با اعلام اینکه دشمن در تحریم‌ها ایجاد شده برنامه برای کاهش پروژه‌های عمرانی را در برنامه کاری خویش دارد، گفت: روند فعالیت‌های علمی از دیگر برنامه‌های است که دشمن با تحریم‌ها در کشور پیگیری می‌کند.

این مسئول با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تمام برنامه‌های دشمن را به خوبی پیش‌بینی کرد، اذعان داشت: معظم‌له در فرودین ماه سال 91 به مسئولان اعلام کرد که برای مبارزه با تحریم‌ها مسئولان اقتصاد مقاوتی را در پیش بگیرند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول