اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت وگو با فارس مطرح شد

روایت استاد 55 ساله حوزه‌ که توسط مقام معظم رهبری معمم شد

خبرگزاری فارس: لبخند به لب دارد، زمانی که در بیرون مصلی امام خمینی (ره) بجنورد مکان دیدار مقام معظم رهبری با مردم، با وی با چهره جدید احوال‌پرسی می‌کنم، می‌گوید: به یمن سفر رهبری به خراسان‌شمالی و قدوم مبارک معظم‌له معمم شدم.

روایت استاد 55 ساله حوزه‌ که توسط مقام معظم رهبری معمم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ‌حجت‌الاسلام سید علی هاشمی چهره‌ای که برای اهالی حوزه و آموزش و پرورش با آن سابقه تدریس چند دهه آشنا است، امروز جزو 30 استاد و طلبه خراسان‌شمالی بود که توسط دستان مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی به لباس مقدس روحانیت ملبس شد.

وی می‌گوید: 31 سال قبل که به بجنورد آمدم، بارها از من خواسته شد تا به خاطر تدریس در حوزه و همچنین سابقه فرهنگی، معمم شوم ولی این توفیق تاکنون حاصل نشد.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه امام جمعه جدید بجنورد را از مدت‌ها قبل و در زمان حضور در حوزه علمیه قم می‌شناختم، گفت: ایشان از اول هم تاکید داشتند تا به لباس روحانیت آراسته شوم.

وی با بیان اینکه سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی و به مبارکی سفر ایشان فرصت بسیار خوبی برای ملبس شدن دست داد، تصریح می‌کند: خوشبختانه امروز این توفیق حاصل شد تا به دستان مبارک رهبر انقلاب معمم و از امروز با لباس مقدس روحانیت در کلاس‌های تدریس حضور یابم.

حجت‌الاسلام هاشمی در مورد احساس خود از اینکه به دست رهبر انقلاب عمامه‌گذاری شده است، می‌گوید: احساس خاصی داشتم چرا که در آن لحظه توسط دستان مبارک ولی امر مسلمین عمامه‌گذاری شده و این توفیق بسیار بزرگی بود.

وی اظهار می‌دارد:‌ آقا بعد از سال‌ها انتظار به خراسان‌شمالی آمدند و ما بعد از سال‌ها توفیق پیدا کرده تا توسط معظم‌له عمامه‌گذاری و ملبس شویم.

حجت‌الاسلام هاشمی 55 ساله، سابقه 27 سال تدریس در حوزه‌های علمیه بجنورد و همچنین 9 سال در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش خراسان‌شمالی را دارد.

وی همچنین به مدت چهار سال عضویت هیئت رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش خراسان‌شمالی را در فعالیت‌های خود دارد.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز 30 نفر از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه خراسان‌شمالی را عمامه‌گذاری کردند.

دو نفر از این افراد از اساتید حوزه‌های علمیه خراسان‌شمالی بودند.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول