اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

فرمایش رهبری در وحدت‌آفرینی منشور مدیران باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: فرمایش مقام معظم رهبری در خراسان شمالی در کاستن از تنش‌ها و تفرقه‌ها می‌تواند منشور وحدت‌آفرین برای مدیران اجرایی باشد.

فرمایش رهبری در وحدت‌آفرینی منشور مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب حجت را بر همه مسئولان در پیشبرد وحدت‌آفرین مسئولیت‌ها و انجام وظایف معلوم کردند و سران سه قوه به همراه کارگزاران نظام اسلامی را به دوری از تنش و التهاب کاذب فراخواندند.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشورمان در گذر از سیاست‌های خبیث استکبار به دوری از التهاب و وحدت حقیقی نیاز دارد چرا که دشمن قصد دارد از طرق مختلف به ویژه ایجاد التهاب به این کشور رخنه پیدا کند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: همه در سنگر مجاهدت از این نظام نوپا باید بصیرت داشته باشیم و در سایه تبعیت بی چون و چرا از ولایت عقبه‌های مختلف را پشت سر بگذاریم.

قیاسی با قدردانی از اهالی بیله‌سوار در حضور منسجم در راهپیمایی یکشنبه هفته گذشته در حمایت از ساحت نبی مکرم اسلام (ص) گفت: این راهپیمایی نشان داد که مردم مناطق مختلف ایران در عشق به نبی مکرم اسلام از جان و دل مایه می‌گذارند و حرکت دشمن را نیز مسیری برای پیمودن اهداف شیطانی می‌دانند.

وی تاکید کرد: ما مناسبت‌های ارزشمندی را در پیش داریم که روز عرفه، عید قربان، عید غدیر و روز مباهله از جمله آنهاست که قدر و منزلت دهه نخست ماه ذی‌الحجه به عنوان لیالی‌العشر از جایگاه و فضیلتی بی‌نظیر برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در پایان سخنان خود عید اضحی را عید رها شدن از نفسانیت و برخی نگاه‌های زود‌باور توصیف کرد و بیان داشت: در عید قربان به عنوان عید فضیلت‌ها و نزدیکی به عبودیت الهی بهتر است مومنان کدورت‌ها را کنار گذاشته و با همدلی در کنار یکدیگر به زندگی سعادتمندانه کمک کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول