اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد امر به معروف همدان خواستار شد

دیدار با مقام معظم رهبری در هر سال به مناسبت واقعه 30 مهر

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان خواستار دیدار با مقام معظم رهبری در هر سال به مناسبت 30 مهر شد و گفت: این مهم از مطالبات اقشار مختلف مردمی همدان است.

دیدار با مقام معظم رهبری در هر سال به مناسبت واقعه 30 مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجواد بیات پیش از ظهر امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش همدان، ضمن تشریح قیام 30 مهر همدان، دانش‌آموزان را پرچمداران این قیام خواند و اظهار کرد: این رخداد حماسی نقطه عطف مبارزات مردمی همدان در مقابله با رژیم ستمشاهی پهلوی بود.

وی با بیان اینکه پس از هتک حرمت به دانش‌آموز دختر همدانی توسط مأموران شهربانی و به آتش کشیدن مسجد کرمان قیام 30 مهر همدان رقم خورد، گفت: دانش‌آموزان به تبعیت از رهبری امام خمینی(ره) سکاندار این قیام شدند و در این حرکت نیز از حمایت اقشار مختلف مردمی و روحانیت برخوردار بودند.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با تأکید بر لزوم تبیین و تکرار اهداف قیام دانش‌آموزی 30 مهر همدان، بر لزوم ایجاد دبیرخانه فعال در این زمینه در استان همدان نیز صحه گذاشت.

وی خواستار دیدار با مقام معظم رهبری در هر سال به مناسبت واقعه 30 مهر شد و گفت: این مهم از مطالبات اقشار مختلف مردمی همدان است.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان نیز با اشاره به نامگذاری مجموعه آموزشی با عنوان «30 مهر» این بحث را در راستای ماندگار کردن و تکرار این قیام ارزشی دانست.

عباس حسنی‌محتشم با بیان اینکه تحقق قیام 30 مهر همدان برگرفته از تفکر بسیجی دانش‌آموزان بود، بر لزوم تشریح این مهم توسط مدیران و مربیان مدارس صحه گذاشت.

وی عنوان کرد: برجسته کردن رخدادهای مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی امر مؤثر در راستای شناساندن ابعاد ارزشی انقلاب به نسل کنونی و آینده است که با این وصف باید در راستای شناساندن و معرفی قیام 30 مهر همدان همگام شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول