اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

حضور گسترده خراسانی‌ها عشق مردم به رهبری را ثابت کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: حضور گسترده مردم خراسان شمالی در سفر رهبری به این استان یک بار دیگر عشق ملت به رهبری را به جهانیان ثابت کرد.

حضور گسترده خراسانی‌ها عشق مردم به رهبری را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: سیاست‌های ایران اسلامی در منطقه به گونه‌ای است که دولت‌های منطقه به این نتیجه رسیده‌اند که بدون مشورت و راهکار ایران به نتیجه نمی‌رسند.

وی بیان کرد: به همین علت در سفر اخضر ابراهیمی به ایران راهکار امنیت سوریه و مذاکرات طرفین درگیر مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

حسینی با اشاره به سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی ابراز داشت: انقلاب اسلامی و ملت رشید ایران با حضور یکپارچه خود در صحنه‌های مختلف و عشق به رهبری به اقتدار، پیروزی و پیشرفت رسید.

وی عنوان کرد: حضور گسترده مردم خراسان شمالی در سفر رهبری به این استان یک بار دیگر این عشق را به منصه ظهور رساندند و به دنیا ثابت کردند، خلاف تمام توطئه‌ها برای عدم حضور مردم در صحنه، ملت ایران همچنان در صحنه می‌مانند.

حسینی اذعان داشت: این استکبار، آمریکا و ایادی آنها هستند که باید بروند و بدانند هر توطئه‌ای با حضور مردم شکست خورده است.

وی بحران اقتصادی در جهان را ناشی از سیاست‌های غلط دنیای غرب و اروپا عنوان کرد و گفت: اگر این سیاست‌های غلط که برای جنگ تسلیحاتی، سرکوب مردم و خفقان مردم آزاده اعمال نمی‌شد و به جای آن برنامه‌ریزی برای اقتصاد، عدالت و مساوات صورت می‌گرفت هم وضع مردم این کشورها خوب بود و هم جهان از اعمال سیاست‌های غلط آنها متشنج نبود.

حسینی ابراز داشت: هر پیشرفت و سیاستی در نظام اسلامی برای رفاه حال مردم و توجه به مساوات و عدالت، همبستگی و وحدت و رسیدن به رفاه عمومی است، اما سیاست‌های غربی و اروپایی برای چپاول و ظلم و ستم به دیگران اعمال می‌شود.

وی افزود: امروز ایران و نظام اسلامی به علت سیاست و رسوایی استکبار جهانی مورد تهاجم و فشار ابرقدرت‌های غربی است، زیرا این انقلاب الگوی ملت‌های جهان شده است.

حسینی با تاکید بر ازدواج آسان در جامعه و رعایت حقوق جامعه ابراز داشت: با حذف بسیاری از تجملات و سخت‌گیری‌ها می‌توان فرهنگ ازدواج را در جامع ترویج داد و امروز لازمه زندگی پایدار و سعادتمند حرکت در مسیر اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

وی خواستار حضور گسترده مردم در آیین روز عرفه و عید سعید قربان شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول