اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قزوین:

دشمنان از صدور اندیشه ملت ایران در وحشت هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: دشمنان از صدور اندیشه و تفکرات ملت ایران در وحشت هستند.

دشمنان از صدور اندیشه ملت ایران در وحشت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس در قزوین، حجت‌الاسلام محمدتقی بهبودی در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر ارداق برگزار شد، با اشاره به اقدام نابخردانه استکبار جهانی در قطع برنامه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این کار زشت که از سوی استکبار جهانی صورت گرفت بیانگر این است که آنها از صدور اندیشه و تفکرات ملت ایران در وحشت هستند.

وی افزود: دشمنان و بدخواهان این نظام بارها در برنامه‌های شوم خود علیه ملت ایران شکست خوردند و این‌بار نقشه‌های آنان به سنگ خواهد خورد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: این کار دشمنان در قطع برنامه‌های صدا و سیما دور از قواعد بین‌المللی و رسانه‌ای است و آنها که مدعی آزادی بیان در کشور خود هستند، خود آشکارا این را نقض می‌کنند.

بهبودی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی و استقبال بی‌نظیر مردم از معظم‌له عنوان کرد: استقبال بی‌نظیر مردم این استان از رهبر فرزانه انقلاب در تاریخ پرافتخار این ملت همیشه ماندگار است.

این مسئول ادامه داد: این سفر به دنیا و دشمنان این نظام برآمده از خون شهدا نشان داد که مردم همچنان با بصیرت، همدلی و اتحاد پشتیبان این نظام و ولایت هستند.

در ادامه این گردهمایی حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدلو امام جمعه ارداق با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی اضافه کرد: این سفر و استقبال مردم موجب یأس و ناامیدی دشمنان شد.

وی با اشاره به مشکلات شهر ارداق خاطرنشان کرد: امیدوریم با همکاری مسئولان این استان و شهر ارداق بتوانیم مشکلات این شهر را برطرف کنیم.

در پایان این گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین قطع برنامه‌های برون مرزی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران را توسط کشورهای غربی محکوم کردند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول