اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گناباد:

ساخت فیلم موهن نسبت به پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف و ناتوانی دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: هجمه گسترده علیه اسلام و مقدسات و نیز فعالیت‌های ضدفرهنگی علیه جمهوری اسلامی و ساخت فیلم اهانت‌آمیز نسبت به پیامبر اکرم(ص) همه نشانه ضعف و ناتوانی دشمنان در عرصه‌های مختلف است.

ساخت فیلم موهن نسبت به پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف و ناتوانی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در جمع اولیای دانش آموزان و مربیان گناباد در سالن شهید کفایی اظهار داشت: هجمه گسترده علیه اسلام، مقدسات و فعالیت‌های ضدفرهنگی علیه جمهوری اسلامی و اخیراً ساخت فیلم اهانت به پیامبر اکرم(ص) همه نشانه ضعف و ناتوانی دشمنان در عرصه‌های مختلف  است.

وی افزود: هر ترفندی دشمنان بکار گرفتند نتایجی جز یاس و ناامیدی نداشته و خداوند در قرآن هم به مکر و حیله دشمنان اشاره کرده است و با توکل بر خدا و عنایت امام زمان(عج) روز به روز این نقشه‌ها بر آب می‌شود.

خاکستانی تصریح کرد: قرآن نسخه نجات بشر است اگر سعی کنید در کنار قرآن باشید و عمل کنید به پیام‌های قرآنی سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین نموده‌اید.

وی گفت: قلب پاک دانش‌آموزان همچون زمین آماده‌ای است که قابلیت پذیرش هر گیاهی دارد لذا اولیای گرامی با همکاری مربی و آموزشگاه می‌توانند نقش مهمی در تعلیم و تربیت و آموزش قرآن داشته  باشند.

خاکستانی بیان داشت: در خانواده‌ها باید کلاس‌ها و دوره‌های قرآنی تشکیل شود تا خاطره خوش و لحظات لذت بخشی برای دانش‌آموزان باشد.

وی تاکید کرد: برنامه محوری،کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی، کار عالمانه و مجاهدانه همراه با تدبیر حکیمانه در مدارس را از رموز موفقیت است به شرط اینکه در کنار این‌ها از فرصت‌ها و تهدیدها غافل نباشیم و با چشم باز و با بصیرت عمل کنیم.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول