اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهش تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

تلاش دشمنان در کمرنگ کردن باورهای جوانان بی‎اثر بوده است

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهش و آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با وجود همه تبلیغات دشمنان برای کمرنگ کردن باورها و اعتقادات دینی جوانان و نوجوانان، آنان حضوری پررنگ در فعالیت‎های دینی و مذهبی دارند.

تلاش دشمنان در کمرنگ کردن باورهای جوانان بی‎اثر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی عبدالله رئیسی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری سوگواره استانی شعر علی‌اصغر (ع) در خورموج اظهار داشت: استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان از برنامه‌ها و فعالیت‎های فرهنگی و مذهبی نشان داده است که دشمن همچون گذشته در اجرای نقشه‎های شومش با شکست مواجه شده است.

وی تصریح کرد: یکی از این برنامه‎های فرهنگی مذهبی برگزاری جشنواره‎های شعر و داستان با موضوعات دینی مذهبی است که جوانان و نوجوانان استان از این جشنواره‎ها استقبال خوبی داشته‎اند.

رئیسی یادآور شد: از مهمترین سیاست‎های سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری جشنواره‎های دینی و مذهبی برای جوانان و نوجوانان در مناطق مختلف است.

مسئول پژوهش و آموزش اداره‌کل تبیلغات اسلامی بوشهر افزود: امسال سوگواره استانی شعر با موضوع علی‌اصغر(ع) به میزبانی شهر خورموج برگزار شده و گزیده ارسال آثاری به سوگواره در قالب کتابی چاپ و منتشر می‎شود.

وی ادامه داد: فراخوان سوگواره به زودی در سطح دانشگاه‎ها و مراکز فرهنگی و هنری، انجمن‎های شعر، مساجد و مؤسسات دینی توزیع می‎شود.

رئیسی بیان کرد: مطابق برنامه‎ریزی به عمل آمده بیش از 30 شاعر استان به همراه چند شاعر کشوری در این سوگواره اشعار خود را قرائت می‎کنند.

وی اضافه کرد: برای برگزاری این سوگواره با کیفیت و کمیت مطلوب تدابیر لازم پیش‌بینی شده است و امیدواریم با توجه به سابقه درخشان شهرستان دشتی در حوزه ادبیات دینی این برنامه با استقبال پررنگ شاعران و نویسندگان و علاقمندان شعر و ادب مواجه شود.

مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج نیز در این نشست گفت: در این شهرستان تاکنون جشنواره‎ها و کنگره‎های مختلفی در سطح استانی و ملی برگزار شده و به لحاظ کیفیت برگزاری از نمره قابل قبولی برخوردار است.

حمید زارعی افزود: استقبال گسترده مردمی و نظم در برگزاری برنامه‎ها دو شاخصه اصلی همایش‎ها و جشنواره‎های برگزار شده در این شهرستان است.

وی ادامه داد: این برنامه نیز که با محوریت فرهنگ عاشورایی برگزار می‌شود با توجه به سبقه مذهبی مردم این دیار بدون شک با استقبال گسترده‎ای روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول