اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

دانشجویان نگذارند دشمنان دانشگاه‌ را میدان‌ برنامه‌های خود کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر قزوین گفت: دانشجویان باید هوشیار بوده و نگذارند دشمنان فضای دانشگاه‌ها را میدان‌ برنامه‌های خود قرار دهند.

دانشجویان نگذارند دشمنان دانشگاه‌ را میدان‌ برنامه‌های خود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با اساتید و رؤسای منتخب دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی که در دفتر امام جمعه شهر قزوین برگزار شد، دانشگاه‌ها را در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از ارکان تأثیرگذار در کشور دانست و اظهار کرد: امروز در دانشگاه‌های ما دانشجویانی با استعداد، هوشیار و با بصیرت در حال فراگیری دروس خود هستند که قطعا امید و آینده‌سازان این نظام و این کشور محسوب می‌شوند.

وی حضور دانشجویان را در تمامی عرصه‌ها چشمگیر دانست و افزود: امروز دانشجویان ما چه در دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی در تمامی عرصه‌های مختلف علمی، بینش سیاسی و داشتن بصیرت پیشرفت داشته و این امر مرهون زحمات اساتید با تجربه، مؤمن و متعهد در دانشگاه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اساتید دانشگاه‌ها را در بارور کردن استعداد‌های دانشجویان با اهمیت دانست و بیان کرد: اساتید دانشگاه‌ها یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در بالا بردن سطح دانشجویان هستند و باید قدردان آنها باشیم.

باریک‌بین ادامه داد: در کشور ما اساتید برجسته و توانمندی هستند که خود سال‌ها در دوران دفاع مقدس حضور چشم‌گیری داشته و امروز نیز در دانشگاه‌های کشور از اساتید برجسته و ممتاز محسوب می‌شوند.

این مسئول با اشاره به فضای مطلوب دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: امروز به برکت این نظام و مقام معظم رهبری فضای دانشگاه‌ها از نظر علمی، اسلامی و سیاسی همراه با مودت، دوستی و همبستگی خوبی همراه است.

امام جمعه شهر قزوین با اشاره به توطئه دشمنان علیه دانشگاه‌ها و دانشجویان عنوان کرد: دانشجویان باید هوشیار بوده و نگذارند دشمنان فضای دانشگاه‌ها را میدان‌ برنامه‌های خود قرار دهند و باید به این نکته توجه جدی کنند.

باریک‌بین تصریح کرد: باید تلاش کنیم در دانشگاه‌ها علاوه بر رعایت صداقت و پاکدامنی، داشتن جنبه‌های اخلاقی و اعتقادات اصیل اسلامی، تفسیر قرآن و تدبر در این کتاب آسمانی را ترویج دهیم.

این مسئول ارتباط اساتید دانشگاه‌ها با روحانیون حوزه‌های علمیه را مهم دانست و افزود: باید ارتباط اساتید دانشگاه‌ها با مسئولان و روحانیون حوزوی بیشتر شده که این مهم می‌تواند ثمرات مطلوبی داشته باشد.

در ابتدای این دیدار چند تن از اساتید دانشگاه‌های استان قزوین نقطه نظرات خود را در مورد مسایل دانشگاه‌ها و دانشجویان بیان کردند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول