اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، اسلامشهر در مجلس:

استقبال جوانان از رهبری در خراسان پیام‌های مهمی برای دشمنان دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ استقبال باشکوه و بی نظیر اقشار مختلف مردم از رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به خراسان شمالی پیام‌های مهمی برای دشمنان انقلاب دارد.

استقبال جوانان از رهبری در خراسان پیام‌های مهمی برای دشمنان دارد

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: مقام عظمای ولایت در دیدارهای مختلفی که با اقشار مختلف مردمی و مسئولان و فرهنگیان استان خراسان شمالی داشتند، رهنمودهای مهمی را برای رفع مشکلات فعلی بیان فرمودند.

وی تصریح کرد: اگر چه این فرمایشات بسیار با ارزش و بسیاری از آنها تنها راه حل برای رفع مشکلات است، اما به نظر من نکته مهم‌تر در استقبالی است که مردم به ویژه جوانان از ایشان داشتند.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت به روز نخست سفر معظم‌له به خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: وقتی چهره‌های شاداب و بشاش مردمی که به استقبال ولی امر خود را ملاحظه می‌کنیم،‌ در می‌یابیم که این مردم مانند روزهای نخست انقلاب حاضر به هرگونه فداکاری و ایثار در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند.

* علاقه‌ مردم به رهبری ریشه در اعتقادات دینی آنها دارد

افتخاری تاکید کرد: نسل امروز و کسانی که روزهای انقلاب و مبارزات، جنگ تحمیلی و زندگی پر برکت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را درک نکردند،‌ مانند نسل اول عاشق ولایت هستند.

این مسئول در پاسخ به این پرسش که به چه علت مردم ایران اینگونه به رهبری معظم انقلاب اسلامی عشق می‌ورزند؟‌ گفت: این علاقه ریشه در اعتقادات دینی آنها دارد.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر مردم شیوه زندگی، صداقت، عطوفت،‌ مهربانی، سادگی، بی‌ریایی، رابطه صحیح با عامه مردم را از سوی ایشان ملاحظه کرده و این موارد جزو عوامل اصلی عشق و ارادت مردم به رهبری معظم انقلاب است.

وی متذک شد: دشمنان اسلام و انقلاب در خارج و داخل طی سال‌های اخیر توطئه‌های بسیاری برای جدایی مردم از ولایت انجام دادند، اما استقبال بی‌نظیر و پرشور ملت ایران به ویژه نسل جوان از معظم‌له به آنها پیام‌های مهمی را مخابره کرده است.

افتخاری در پایان تاکید کرد: پیام فوق این است که ملت ایران تا پای جان در راه ولایت ایستادگی کرده و مشکلات و التهابات ظاهری هرگز در عزم و اراده آنها برای حمایت از ولایت و تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب خللی وارد نخواهد کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول