اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

تبعیت ایران از اسلام ناب محمدی دلیل اصلی مخالفت دشمنان است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تبعیت این نظام از اسلام ناب محمدی دلیل اصلی مخالفت دشمن با نظام جمهوری اسلامی است.

تبعیت ایران از اسلام ناب محمدی دلیل اصلی مخالفت دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در همایش سالانه مرزبانی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مستکبران و دشمنان اسلام در تلاش هستند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند در حالی که هیچ‌گاه موفق نخواهند شد.

وی با بیان اینکه مشکل دشمن همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، برنامه هسته‌ای نیست، افزود: تبعیت این نظام از اسلام ناب محمدی دلیل اصلی مخالفت دشمن با نظام جمهوری اسلامی است، دشمنان با مسئله اسلام ناب محمدی (ص) که موجب شکست و ناکامی آنان در توطئه‌هایشان شده است، مشکل دارند.

جلال زاده اضافه کرد: انقلاب اسلامی نیز متأثر از آموزه‌های حقیقی اسلام است و دشمنان تلاش می‌کنند الگوهای دروغین دیگری همچون اسلام القاعده، اسلام طالبانیسم و اسلام دموکراتیزه شده ترکیه را به عنوان الگوی اصلی اسلام معرفی کنند و آن را جانشین اسلام ناب محمدی(ص) بسازند اما با هوشیاری ملت ایران اسلامی در تمام برنامه‌های خود با شکست مواجه شده‌اند.

استاندار آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مرزبانان استان در برقراری امنیت پایدار در مرزها اظهار داشت: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های مرزبانان سلحشور و دلاور است.

جلال‌زاده تصریح کرد: مجاهدت در راه حراست از نظام اسلامی یک افتخار غرورآفرین برای مدافعان امنیت کشور است که در راس آن یک مرجعیت دینی و فقهی به عنوان رهبر و فرمانده کل قوا قرار دارد.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با تقدیم هزاران شهید توانسته به قله‌های افتخار و سربلندی دست یابد و توانستیم در عرصه جهانی از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی سخن بگوییم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران متفاوت با سایر نیروهای نظامی در کشورها است، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشورمان اعم از ارتش، سپاه، بسیج، مرزبانی و سایر نیروهای نظامی و انتظامی این کشور، نیروهای عادی نیستند چرا که این نیروها، علاوه بر داشتن توانمندی‌های نظامی، آمیخته به اعتقاد، باور و ایمان الهی هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر اخیر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی اشاره کرد و گفت: خراسان‌شمالی، تبلور وحدت ملی بود چرا که دل‌های همه ما در ایران اسلامی در آن استقبال گرم و پرشور به یکدیگر گره خورد.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه تصمیم‌گیری در کشور است، ادامه داد: راهبردهای مقام معظم رهبری در سفر به خراسان‌شمالی به صورت بسته‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اعلام شد که باید به عنوان نقشه راه در تمام سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول