اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

جوانان نخبه مانع از تحقق تحریم دشمنان می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند با اشاره به تلاش دشمنان برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی گفت: زمانی که ما دانشمندان، جوانان و نخبگان خوش‌ذوق و مبتکر داشته باشیم تحریم و تهدید دشمنان راه به جایی نمی‌برد.

جوانان نخبه مانع از تحقق تحریم دشمنان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان امور برق شهرستان نهاوند اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با قیام الهی خویش زمینه بروز و ظهور استعدادهای نهفته مردم به ویژه جوانان را به گونه‌ای فراهم کرد که برای خدمت بیشتر از همدیگر گوی سبقت را ربودند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید کشور به سمت علمی شدن پیش رود، اشاره کرد و ادامه داد: در کمتر سخنرانی و همایشی است که رهبری از علم و تلاش برای علمی شدن ایران سخن به میان نیاورند که این امر نشان از اهمیت این موضوع دارد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به تلاش دشمنان برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی گفت: زمانی که ما دانشمندان، جوانان و نخبگان خوش‌ذوق و مبتکر داشته باشیم تحریم و تهدید دشمنان راه به جایی نمی‌برد.

وی به تلاش شبانه‌روزی کارکنان امور برق شهرستان نهاوند اشاره کرد و اظهار داشت: در طول چهار سال اخیر میزان خاموشی‌ها در سطح شهرستان پایین آمده که این نشان از برنامه‌ریزی کارکنان امور برق برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

مغیثی به فرهنگ‌سازی برای مردم در راستای کاهش مصرف انرژی به ویژه برق اشاره کرد و افزود: هر چند که اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها توانست بخش عمده‌ای ار اسراف و مصرف بیهوده انرژی در بین خانواده‌ها را پایین آورد اما در برخی موضوعات مصارف بالای انرژی موجب هدررفت سرمایه ملی در کشور می‌شود.

وی در بخش پایانی سخنانش ابراز داشت: برپایی آموزش‌های مورد نیاز به ویژه در سطح روستاها در مدت زمان کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی که عمدتاً از آب چاه‌های مکانیکی که با انرژی برق فعالیت دارند، امری مثمر ثمر و ضروری است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول