اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران:

تفکر بسیجی سبب نابودی دسیسه‌های دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چناران گفت: تنها چیزی که دسیسه‌های دشمن را نابود می‌کند تفکر بسیجی است و به فرموده مقام معظم رهبری بسیجی باید در وسط میدان باشد.

تفکر بسیجی سبب نابودی دسیسه‌های دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی حسینی صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و اصناف شهرستان چناران اظهار کرد: یکی از علت‌های اصلی پیروزی انقلاب حضور مردم در میدان با رهبری داهیانه امام راحل بوده و حضور مردم اکنون در تمام عرصه‌ها پرشور و دشمن از این حضور وحشت دارد.

وی افزود: دشمن برای تک تک برنامه‌ها و حرکت‌های نظام برنامه‌ریزی کرده و برای ساقط کردن نظام دشمن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرماندار چناران ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند ایران اسلامی را به هر شکل ممکن یک الگوی ناموفق در جهان معرفی کند ولی اراده، ایمان و استقامت ملت ایران سبب شکست دشمن می‌شود.

حسینی بیان داشت: امروز کشور در عرصه‌های مختلف مانند اقتصادی در حال نبرد است و قطعاً هر کسی که در مسیر نارضایتی مردم حرکت کند قدم در مسیر برنامه‌های دشمن گذاشته است.

نماینده عالی دولت در چناران گفت: مسئولان باید اقدامات مثبت در مسیر امیدواری مردم بردارند و نباید اجازه بدهیم که مردم ناامید شوند و این یک تکلیف شرعی است.

فرماندار چناران افزود: نظام از گردنه‌های سخت مانند جنگ تحمیلی و فتنه‌های مختلف با سربلندی عبور کرده و از تحریم‌ها که یک مسئله جدیدی نیست نیز با ایمان، اراده و استقامت عبور خواهیم کرد.

حسینی ادامه داد: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و اصناف اوضاع محل کار خود را رصد کنند و کسانی را که قصد ایجاد نارضایتی در مردم را دارند شناسایی و به مسئولان معرفی کنند و مسیرهای اداری را برای مردم کوتاه و کار ارباب رجوع را همچون گذشته به نحو مطلوب انجام دهند.

وی در پایان تاکید کرد: فضای چناران فضای اتحاد و همدلی است که منشا خیر و برکت فراوان شده است  و ضرورت دارد این وحدت حفظ شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول