اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با راهپیمایی فردا در یاسوج

زارعی: بویراحمدی‌ها در اعلام انزجار از دشمنان پیامبر(ص) حماسه می‌آفرینند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بصیر و آگاه شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج با راهپیمایی خود در ابراز انزجار از دشمنان پیامبر(ص) حماسه می‌آفرینند.

زارعی: بویراحمدی‌ها در اعلام انزجار از دشمنان پیامبر(ص) حماسه می‌آفرینند

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در پی تحرکات اسلام‌ستیزانه رژیم صهیونیستی و حامی سرسخت آن یعنی آمریکای جنایتکار، بار دیگر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شاهد پیوند صهیونیست‌ها با سکولارهای ضددین و لائیک و گستاخی و هتاکی بی‌شرمانه دیگری از عوامل این شیاطین به ساحت منور پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بودند که این حرکت زشت قلوب تمامی مسلمانان عالم و سایر آزادی‌خواهان را به درد آورد.

وی افزود: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) برای رستگاری کل بشریت مبعوث شدند و در طول تاریخ اخلاق و منش و شخصیت بزرگوار ایشان عموم انسان‌ها را مجذوب کرده ‌است چرا که منطبق با فطرت الهی انسان است، لذا اهانت به پیامبران خصوصاً اشرف انبیاء و اوصیا حضرت ختمی مرتبت و تمامی بزرگان مورد احترام ادیان و مذاهب، عملی است که هیچ مکتب و مرامی آن را نمی‏‌پذیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین اهانت‌کنندگان به ساحت پیامبر اکرم (ص)، پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند بلکه از شیطان پیروی می‏‌کنند.

زارعی عنوان کرد: ضمن محکوم کردن این حرکت جنایتکارانه و مذبوحانه که قلوب همه انسان‌های آزادی‌خواه را مجروح و داغ‌دار کرده و عرض تسلیت و تعزیت به محضر ولی‌عصر "عجل‌الله تعالی فرجه الشریف" و مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، از آحاد مردم مسلمان و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت به عمل می‌آید تا در مراسم راهپیمایی اعتراض‌آمیزی که فردا (شنبه) در یاسوج برگزار می‌‌شود حضوری پرشور داشته و ضمن محکومیت و اعلام خشم و نفرت خود نسبت به این واقعه جسارت‌آمیز، بار دیگر هوشیاری، بصیرت، اتحاد و همدلی مسلمانان در مقابله با مکر و توطئه‌های دشمنان اسلام را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول