اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش بسیج سپاه شهرستان جم:

ذبح فرهنگی اساسی‌ترین برنامه دشمنان نظام است

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شهرستان جم ذبح فرهنگی جوانان ایران اسلامی را اساسی‌ترین برنامه دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: باید با تمام توان برنامه‌ریزی خود را برای مقابله با این برنامه و هدف دشمنان متمرکز کنیم.

ذبح فرهنگی اساسی‌ترین برنامه دشمنان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام یوسف مدیری جمعه شب در جمع بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: بسیج مأموریت‌های متعددی را در سال‌های اخیر بر عهده داشته و به حول و قوه الهی تمامی این مأموریت‌ها را با موفقیت گذرانده است.

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شهرستان جم خاطر نشان کرد: شجره طیبه صالحین در واقع طرح یاوران ولایت و ولایت‌مداری است و باید از تمامی توان و پتانسیل خود برای اجرای موفقیت‌آمیز این طرح که از مأموریت‌های فرهنگی و دینی بسیج است، بهره ببریم.

مدیری با بیان اینکه طرح صالحین اهداف والایی برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دارد بیان داشت: ایران اسلامی امروز با تمام قوا مقابل دنیای کفر و استکبار ایستاده است و ملت ما باید هوشیار و بصیر باشند و برنامه‌های دشمنان را رصد کنند و بصیرت‌افزایی یکی از اهداف والای طرح صالحین است.

وی اضافه کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره با این نظام در حال جنگ و جدال بوده‌اند و استراتژی امروز دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی جنگ نرم و جنگ عقیدتی است و دشمن به دنبال تصرف عقاید ما است.

این مسئول ذبح فرهنگی جوانان ایران اسلامی را اساسی‌ترین برنامه دشمنان نظام اسلامی دانست و اذعان داشت: یکی از فعالیت‌های دشمن علیه جوانان ایران اسلامی ذبح فرهنگی است و باید با تمام توان برنامه‌ریزی خود را برای مقابله با این برنامه و هدف دشمنان متمرکز کنیم.

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شهرستان جم عنوان کرد: اگر شجره طیبه صالحین را داشتیم فتنه 88 رقم نمی‌خورد پس باید بکوشیم تا این شجره را تقویت کنیم و تمامی مسئولان باید در این زمینه کوشا باشند.

مدیری با تاکید بر آنکه تمامی اقشار و آحاد جامعه از مزایای طرح صالحین بهره‌مند می‌شوند گفت: شجره طیبه صالحین درختی تنومند است و دارای شاخه‌های پربار و متعددی است که شامل ثمرات تربیتی، فرهنگی، قرآنی و غیره است که همه افراد جامعه خصوصا جوانان از آن بهره می‌برند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول