اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

اقتصاد مقاومتی کید دشمنان را در تحریم می‌شکند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نمین گفت: اقتصاد مقاومتی با تبیین اصولی و دقیق در برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کید دشمن را در تحریم‌های اقتصادی می‌شکند.

اقتصاد مقاومتی کید دشمنان را در تحریم می‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان جنوبی اهداف و برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را در شکستن آثار تحریم‌های اقتصادی با اولویت تولید ملی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی تبیین کردند و راه را برای همه مسئولان و عموم مردم نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: در سخنان مقام معظم رهبری شاه کلید اصلی گرایش به مصرف کالاهای داخلی بود که اگر بتوان در این زمینه کیفیت را ارتقا داده و مردم را راغب به مصرف کالای داخلی کرد بزرگترین توفیق به دست آمده است.

امام جمعه شهرستان نمین یادآور شد: دشمن امروز منتظر کوچکترین لغزش در این کشور است تا با بهره‌گیری از برخی تفرقه‌ها و حرکت‌های نفاق‌‌گونه پایه‌‌های انقلاب را متزلزل کند اما از این حقیقت غفلت کرده است که پشتیبان این نظام و پیش‌برنده آن مردم با تبعیت از ولایت فقیه هستند.

رحیمی گفت:‌ ایران اسلامی ما عزتمندانه از این عقبه‌های سخت می‌گذرد و سیه‌روزی برای آنهایی می‌ماند که آرزو دارند این ملت روزی در اوج خواری و ذلت بیفتند.

وی همه مسئولان و کارگزاران نظام را به تلاش و کوشش بیشتر در سنگر مقدس جهاد اقتصادی توصیف کرد و افزود:‌ کشور زمانی به اوج اقتدار می‌رسد که همه دلسوزانه وارد صحنه شده و تمام گله‌مندی‌ها و ناراحتی‌های احتمالی را کنار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای فرهنگ عمومی نمین در پایان سخنان خود حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی را نتیجه همدلی‌ها در 33 سال گذشته توصیف کرد و بیان داشت:‌ همه باید در صحنه آماده و حاضر باشیم و این آمادگی بزرگترین رمز توفیق ما در ادامه راه است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول