اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آبیک:

پایبندی به اعتقادات دینی، رمز شکست دشمنان نظام است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک رمز شکست همیشگی دشمنان علیه نظام را منابع غنی دینی و پایبندی مردم ایران به اعتقادات مذهبی دانست.

پایبندی به اعتقادات دینی، رمز شکست دشمنان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی در جلسه هماهنگی برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و اذان شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: اگر فرهنگ قرآنی و اصول و معارف اسلامی در جامعه نهادینه شود از بسیاری از انحرافات که ممکن است متوجه قشر نوجوان و جوان باشد، جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: امروز استکبار جهانی با جنگ سایبری درصدد است بین جوانان و اعتقادات دینی فاصله بیاندازد  و هویت جوانان را از آنان بگیرد که برای مقابله با جنگ نرم دشمن می‌توان معنویت جوانان را تقویت کرد که برگزاری مسابقات قرآن کریم بهترین راه برای تقویت این موضوع است.

این مسئول تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های شهرستان آبیک برای برگزاری هرچه بهتر و بیشتر مسابقات قرآن کریم و اذان ضروری است که امیدواریم مسئولان به این امر توجه ویژه داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک اذعان کرد: مردم و مسئولان برای نهادینه‌سازی تعالیم دینی در جامعه باید تلاش و کوشش مضاعف کنند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول