اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

اسلام خاستگاه اصلی ملت‌های خاورمیانه / ایران پاسخگوی تمام تهدیدات دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و الگوگیری جهان از این انقلاب الهی خاستگاه ملت‌های خاورمیانه اسلام شده است.

اسلام خاستگاه اصلی ملت‌های خاورمیانه / ایران پاسخگوی تمام تهدیدات دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین سپهر ظهر امروز در جمع پاسداران و کارکنان سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج با اشاره به حضور مسلمانان در بیش از 120 کشور جهان، اظهار کرد: آنچه امروز دشمن را بیش از هر چیزی به هراس انداخته رشد چشمگیر جمعیت مسلمانان در سراسر جهان است.

به گفته وی، در حال حاضر اکثریت جمعیت 35 کشور جهان را مسلمانان تشکیل می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد:‌ دشمنان اسلام و در راس آن استکبار جهانی بارها اعتراف کرده‌اند که رشد روزافزون مسلمانان و کسانی که به دین الهی اسلام می‌پیوندند همچون بمبی ساعتی علیه آنان عمل خواهد کرد.

سپهر با بیان اینکه رشد جمعیت مسلمانان در سال 2011 بیش از 4.23 درصد بوده است، گفت: در سال 2030 جمعیت مسلمانان جهان رشدی 26.4 درصدی خواهد داشت.

وی افزود: براساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده جمعیت مسلمانان جهان در سال 2030 به 2 میلیارد و 200 میلیون نفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: براساس مطالعات و تحقیقات به عمل آمده رشد جمعیتی مسلمانان جهان طی 18 سال آینده دو برابر رشد جمعیتی غیرمسلمانان خواهد بود.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه، تعداد مسلمانان در اروپا از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون به دو برابر افزایش یافته است.

سپهر تصریح کرد: در سال 2050 یک‌پنجم کل جمعیت اروپا را مسلمانان تشکیل خواهند داد.

وی به رشد تعداد مساجد در آمریکا اشاره کرد و گفت: با وجود توطئه‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی استکبار برای جلوگیری از رشد دین الهی اسلام امروز بیش از 2 هزار و 16 مسجد در آمریکا وجود دارد.

* توهین به مقدسات اسلام نشانه ترس استکبار از اسلام حقیقی است

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه استکبار در برابر بیداری اسلامی شکل گرفته در جهان چاره‌ای جز عقب‌نشینی ندارد، گفت: توهین به مقدسات مسلمانان جهان به ویژه به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام نشان از ترس و وحشت دشمنان از توسعه اسلام حقیقی در جهان است.

سپهر خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام تنها راه مقابله با دین مبین اسلام و رشد چشمگیر آن را جنگ نرم و شبیخون فرهنگی علیه مسلمانان می‌دانند از این رو با تمام توان وارد میدان شده‌اند.

وی افزود: منحرف کردن مسلمانان از مسیر واقعی دین اسلام یک شبیخون به تمام معنی از سوی دشمنان برای ضربه‌زدن به این دین الهی است.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و الگوگیری جهان از این انقلاب الهی خاستگاه ملت‌های خاورمیانه اسلام شده و این مهم موازنه دنیا را بر هم زده است.

به گفته وی، بیداری‌ اسلامی در کشورهای مختلف جهان همچون مصر، لیبی، عراق، افغانستان، تونس، یمن و بحرین موازنه قدرت را به نفع اسلام و در مقابل استکبار تغییر داده است.

وی خاطرنشان کرد: عدم توانایی استکبار از دستیابی و چپاول سرمایه‌ها و بهر‌ه‌کشی از منابع کشورهای خاورمیانه آنان را با بحران و سقوط اقتصادی مواجه کرده است.

سردار سپهر افزود: استکباری که تا دیروز در تمامی عرصه‌های اقتصادی و نظامی و حتی علمی کشورهای خاورمیانه دخالت می‌کرد، امروز به دلیل بیداری اسلامی مسلمانان حق هیچگونه دخالت، اظهار نظر و استفاده از منابع این کشورها را ندارد.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی استکبار برای دستیابی به خواسته‌هایش چاره‌ای جز مبارزه با اسلام را ندارد.

* ترویج اسلام‌ استکباری در بین مسلمانان حربه دشمنان است

به گفته وی، ترویج و تقویت وهابیت و سلفیت در بین مسلمانان برای مقابله با مسلمانان واقعی از مهم‌ترین حربه‌های دشمنان برای مقابله و جلوگیری از پیشرفت اسلام است.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: در این میان ایران اسلامی به عنوان منادی وحدت جهان اسلام و نقطه ثقل بیداری‌های اسلامی بیش از هر کشوری مورد تهاجم دشمنان اسلام قرار گرفته است.

سپهر افزود: دشمنان در قالب تهدیدات نظامی، تحریم‌های اقتصادی مقابله با برنامه‌های علمی و جنگ‌نرم از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون توطئه‌های فراوانی علیه کشور ما داشته‌اند، اما به فضل خدا و رهبری‌های امام(ره) و جانشین برحقشان مقام معظم رهبری همواره محکوم به شکست بوده‌اند.

* ایران پاسخگوی تمامی تهدیدات دشمنان است

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی پاسخگوی هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان علیه ایران اسلامی هستیم  گفت: اگر مقام‌معظم رهبری با قدرت جواب تهدیدات اسرائیل را با تهدید می‌دهد شعار نیست، واقعیتی است که اقتدار ایران را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی افزود: امروز به برکت اسلام و انقلاب اسلامی ایران که منشأ تمام بیداری‌های اسلامی و حرکت آزادی‌‌خواهان جهان است، استکبار در حال نابودی و غرق شدن است.

سپهر با بیان اینکه از دیدگاه دشمنان کلید اصلی برای تغییر بنیادی در سیاست‌های ایران از بین بردن خصوصیات انقلابی ملت ایران است، گفت: حذف و یا کم‌رنگ کردن نفوذ روحانیت و اعتقادات انقلابی ملت ایران مهم‌ترین هدف دشمن برای ضربه‌زدن به پیکره انقلاب است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی بر این اعتقاد است تنها با حذف ولایت فقیه از نظام ایران، ماهیت حکومت این کشور تغییر خواهد کرد.

وی گفت: سپاه به عنوان پاسدار و حافظ ارزش‌های انقلاب در برابر توطئه‌های نرم دشمنان رسالتی خطیر بر عهده دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به نقش سپاه در برابر هجمه‌های نرم دشمنان گفت: پاسداری و حراست از آرمان‌های انقلاب رسالت خطیر سپاه در مقابل با هجمه‌های دشمنان است.

به گفته سپهر، سپاه پاسداران در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ‌نرم دشمنان نیز با تلاش‌های جهادگرانه و مستمر به توفیقات انقلابی دست یافته است.

وی تصریح کرد: حضور تاثیرگذار سپاه در عرصه‌های مختلف در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن موجب شده از سوی دشمنان بارها مورد هجمه قرار گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولایت فقیه و سپاه پاسداران را دو رکن مورد تهاجم دشمنان دانست و اظهار داشت: طی سال‌های اخیر همواره بیشترین تهاجمات بر این ارکان وارد شده است.

* تداوم انقلاب در گرو  هدایت‌های رهبری است

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه تداوم انقلاب اسلامی در گرو هدایت و رهبری ولایت فقیه و روحانیت اصیل است و در دفاع از این نهضت سپاه پاسداران بیشترین نقش را ایفا کرده دشمن با علم به این موضوع از هیچ تلاشی به منظور ضربه‌زدن به این ارکان فروگذاری نمی‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه اضافه کرد:‌ تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای خدشه‌دار کردن این دو جایگاه نشان از تاثیر و نقش کلیدی آنها در پیشبرد و حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی دارد.

وی در پایان بر ارتقای سطح بصیرت دینی پاسداران تاکید کرد و گفت: برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و جایگاه ولایت در برابر تهدیدات دشمنان نیاز به پاسدارانی ولایی، انقلابی، بصیر، پارسا، متعهد، کارآفرین، مسئولیت‌پذیر، مقید به اصول حفاظتی، خلاق و مبتکر داریم.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول