اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور خبر داد

تحصیل یک میلیون دانشجو در دانشگاه پیام نور

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور گفت: بیش از یک میلیون دانشجو در سطح کشور در دانشگاه پیام نور تحصیل می‎کنند.

تحصیل یک میلیون دانشجو در دانشگاه پیام نور

عسکر جلالیان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بالغ بر 500 واحد و مرکز دانشگاه پیام نور در کشور وجود دارد.

وی ابراز داشت: با غربالی که صورت گرفته، سهم دانشگاه پیام نور در سبد آموزش عالی کشور و سبد دانشجویی و علمی سهم بسیار بالایی است و ما از این حیث موقعیت بسیار خوبی داریم.

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: در مرحله جدید توسعه کمی و افزایش ظرفیت دانشجو ملاک دانشگاه پیام نور نیست بلکه کیفی‎نگری مخصوصا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از اهداف این دانشگاه محسوب می‎شود.

جلالیان در خصوص نقش این معاونت در مجلس ابراز داشت: همه وزارتخانه‎ها در مجلس یک معاون با عنوان معاون امور مجلس دارند که کار این معاونت هماهنگی بین مجلس و وزارتخانه است که مطالبات مجلس را در وزارتخانه دنبال می‎کند و مطالبات آن وزارتخانه نیز در مجلس تعقیب می‎شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور نیز از چنین وضعیتی برخوردار است خاطر نشان کرد: این معاونت مطالبات دانشگاه پیام نور را در مجلس پیگیری می‌کند تا هر جا که نیاز است در قالب طرح، لایحه و حمایت‎های دیگر دنبال و به بهترین نحو پیگیری شود.

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور یادآور شد: یکی از عمده‎ترین شاخص‎ها و فعالیت‎هایی که این معاونت پیگیری می‎کند، بودجه دانشگاه است تا با ارتقای آن زمینه بهبود و کیفیت آموزشی را فراهم کند.

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان گلستان با حضور عسکر جلالیان معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور، علیرضا اژدر معاون فرهنگی و اجتماعی و مسئول بسیج دانشگاه پیام نور و جمعی از مقامات استانی در سالن شرکت گاز برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول