اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

سرمایه‌گذاری 1248 میلیون ریالی در شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از سرمایه‌گذاری 1248 میلیون ریالی در پروژه‌های برق و مخابرات شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران خبر داد.

سرمایه‌گذاری 1248 میلیون ریالی در شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: به منظور تکمیل زیرساخت‌هـای مناسب در شهرک‌هـا و نواحی صنعتی استـان اجـرای پروژه‌ها به منظور برطـرف کردن موانع و مشکلات زیرسـاختی در این شهرک‌هـا و نواحی صنعتی، در دست انجـام است که در بحث برق و مخابرات، در قالب پنج پروژه در شهرک‌های صنعتی استان به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: پنج پروژه برق و مخابرات در شهرک‌های صنعتی شهدای محمودآباد، لاریجان، رستم‌کلا قائمشهر و بابلسر انجام شده است.

وفایی‌نژاد افزود: برای اجرای این پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی مبلغ 1248 میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی هزینه شده است.

وی بیان کرد: آماده‌سـازی بستر توسـعه صنعتی با تکمیـل زیرساخت‌ها سبب ایجاد انگـیزه در سرمایه‌گذاران و برطرف کردن کاستی‌های پیش روی صاحبان صنایع را فراهم می‌کند.

این مسئول استانی تصریح کرد: تاکنون 77 واحد صنعتی که برای دریافت تسهیلات با مشکل وثیقه مواجه بودند، از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان به منظور برخورداری از مزایای صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک معرفی شدند.

وفایی‌نژاد گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برای تقویت و کمک به صنایع متوسط و کوچک با نگاه ویژه، حمایت‌هایی را در نظر دارد که واحدهای تولیدی و صنعتی بتوانند از تسهیلات مورد نیاز برای شکوفایی تولید استفاده کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول