اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

بزرگترین شهرک گردشگری در مشگین‌شهر احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قوتورسوئی به عنوان سلطان آب‌های گرم است و به همین دلیل بزرگترین شهرک گردشگری در مشگین‌شهر احداث خواهد شد.

بزرگترین شهرک گردشگری در مشگین‌شهر احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یونس اسدی ظهر امروز در جلسه توسعه بخش گردشگری شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به ظرفیت عظیم پارک جنگلی این شهرستان و تامین زیر‌ساخت‌ها در این منطقه اظهار داشت:‌ این نهایت بی‌انصافی است که توانمندی‌های این منطقه نادیده گرفته شده و برخی‌ها بتوانند بهره‌برداری مسکونی و نامناسب از آن داشته باشند.

وی از راه‌اندازی آبشار مصنوعی 400 متری در این پارک جنگلی و همچنین ادامه اجرای طرح خیاو‌چایی تا گردولی و احداث پل معلق در این منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: ما از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این زمینه حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین از ساماندهی مجتمع آبگرم قوتور‌سوئی و شابیل خبر داد و یادآور شد: ما این ظرفیت آب‌های گرم را ظرفیت ممتاز و بی‌نظیر در شهرستان تلقی می‌کنیم.

برگزاری همایش معرفی توانمندی‌های گردشگری مشگین‌شهر سال آینده

اسدی همچنین با اشاره به طراحی و تمهید مقدمات برای اجرای همایش معرفی ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های گردشگری مشگین‌شهر گفت: امیدواریم در این همایش از مشگینی‌های مقیم سایر مناطق دعوت شود تا در سرمایه‌گذاری برای توسعه مشگین‌شهر سهیم باشند.

وی از فراهم شدن زیر‌ساخت اساسی راه،‌ تکمیل اتوبان مشگین‌شهر –اردبیل و اهر خبر داد و بیان داشت: برای این پروژه 90 میلیارد تومان اعتبار گرفتیم تا چهار بانده کردن اکثر راه‌های مواصلاتی این شهرستان به ثمر بنشیند.

احداث فرودگاه مشگین‌شهر جایگزینی برای لغو پروازهای اردبیل

این نماینده مجلس همچنین به احداث فرودگاه مشگین‌شهر و نهایی شدن مطالعات آن اشاره کرد و بیان داشت: این فرودگاه می‌تواند جایگزین برخی پروازهای اضطراری باشد که امکان فرود آن در فرودگاه اردبیل وجود ندارد.

اسدی گازرسانی به مناطق روستایی و تقویت این امر در شهر مرادلو را یادآور شد و تصریح کرد: گازرسانی در سایر مناطق مشگین‌شهر به سرعت از غرب تا شرق ادامه دارد که امیدواریم زمستان امسال بخش عظیمی از مشکلات در این زمینه برطرف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان از احداث بیمارستان 176 تختخوابی مشگین‌شهر خبر داد و افزود: 4 میلیارد تومان اعتبار اولیه برای این پروژه در نظر گرفته شده است که تا پایان امسال باید نسبت به افتتاح آن اقدام شود.

اسدی از حل مشکل صادرات سیب به کشور عراق خبر داد و گفت: 200 هزار تن سیب تولیدی در این شهرستان به سایر کشورها صادر خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: بنده به اتفاق سایر مدیران شهرستان مشگین‌شهر در اظهار همدردی با زلزله‌زدگان و کمک به ساخت مساکن آنها یک روز کاری در منطقه اهر حاضر شدیم و به صورت عملیاتی در ساخت و ساز مشارکت کردیم که این خود می‌تواند روحیه مضاعفی را در حل مشکلات زلزله‌زدگان بوجود آورد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول