اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای ارکستر ملی نوای هماهنگ باران در شهرکرد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از اجرای ارکستر ملی نوای هماهنگ باران از امروز به مدت سه روز در شهرکرد خبر داد.

اجرای ارکستر ملی نوای هماهنگ باران در شهرکرد

حجت‌الله شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از تاریخ نوزدهم مهرماه لغایت 21 مهرماه ارکستر نواحی هماهنگ باران در سینما بهمن شهرکرد اجرا دارد.

وی افزود: ارکستر ملی سایه اصفهان کنسرت موسیقی خود را به عنوان نوای هماهنگ باران با آهنگ سازی و رهبری مهرداد یزدانی و خوانندگی مهدی فروغی اجرا خواهد کرد.

شیروانی با اشاره به اینکه این نخستین بار است که ارکستر ملی در این استان به روی صحنه می‎رود، گفت: در این گروه که برای نخستین بار در استان اجرا دارد بیش از 34 نوازنده حضور دارند که قطعات اجرایی توسط گروه کر و خواننده اجرا خواهد شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: این کار نتیجه همت و تلاش واحد موسیقی حوزه هنری و سازمان رفاهی و تفریجی شهرداری شهرکرد است که با همکاری آموزشگاه موسیقی نی داود برگزار می‎شود.

شیروانی تصریح کرد: تمامی علاقمند به موسیقی ایرانی می‌توانند برای تهیه بلیط از تاریخ 19 تا 21 مهر به مراکز فروش سینما بهمن و آموزشگاه موسیقی نی داود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول