اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

شهرک صنعتی باشت آماده هرگونه سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: از هرگونه سرمایه‌گذاری خارجی، ملی و استانی برای توسعه این شهرک به خوبی استقبال می‌کنیم و در این زمینه علاوه بر تسهیلات ریالی و ارزی از حمایت‌ها و مشوق‌های دولتی هم برخوردار خواهند شد.

شهرک صنعتی باشت آماده هرگونه سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور صبح امروز با حضور سید جلال رحیمی بخشدار بوستان در بازدید از این شهرک اظهار داشت: این شهرک در دل آن خط لوله گاز سراسری و برق فشار قوی می‌گذرد و برق و آب آن آماده و دارای آب شرب و صنعتی و بخشی از مساحت آن هم تقسیم‌بندی و خیابان‌کشی و جدول‌گذاری شده و آماده برای واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی و اقتصادی است.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن این شهرک در کنار جاده سراسری استان‌های جنوبی به مرکز و شمال کشور و نزدیکی حدود 160 کیلومتری با خلیج فارس و دسترسی به کشورهای حوزه خلیج فارس از مزیت‌های این شهرک صنعتی است.

به گفته فرماندار باشت، سایت این شهرک از بزرگترین شهرک‌های استان و در فاصله 15 کیلومتری شهر باشت و 40 کیلومتری شهر نفت‌خیز گچساران و در دل جنگل‌های انبوه قرار گرفته و علاوه بر آب و هوای بسیار مطبوع از چشم‌انداز زیبایی برخوردار است.

وی یادآور شد: از هرگونه سرمایه‌گذاری خارجی، ملی و استانی برای توسعه این شهرک به خوبی استقبال می‌کنیم و در این رابطه علاوه بر تسهیلات ریالی و ارزی از حمایت‌ها و مشوق‌های دولتی هم برخوردار خواهند شد.

 وی به مشارکت سرمایه‌گذار بومی و ملی با سرمایه‌گذاران خارجی در این شهرک با توجه به فضای بزرگ و مناسب آن تاکید کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون اولین کارگاه تولیدی یعنی شرکت تولید فوم در آن آماده اجرا شده است.

قلی‌پور اظهار امیدواری کرد با توجه به موقعیت و مزیت‌های این شهرستان و این سایت صنعتی متقاضیان سرمایه‌گذاری برای احداث واحدهای تولیدی مشارکت کنند، ضمن این‌که گچساران بام نفت و گاز کشور و باشت هم با داشتن این مزیت و مزیت کشاورزی و محصولات فرآوری شده در این دو بخش هر دو شهرستان جایگاه خوبی برای احداث واحدهای تولیدی در این شهرک دارند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول