اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت

ارائه 260 مقاله از سوی دانشگاه شهرکرد به مجامع علمی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهرکرد از ارائه 260 مقاله از سوی اساتید و دانشجویان این دانشگاه در کنفرانس داخلی و بین‌المللی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

ارائه 260 مقاله از سوی دانشگاه شهرکرد به مجامع علمی

اسماعیل اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: دانشگاه شهرکرد در حوزه تحقیق و پژوهش بسیار حضوری فعال و پرتلاش دارد و تاکنون مقالات علمی و پژوهشی بسیار را ارائه داده است.

وی تعداد مقالات چاپ شده در مجلات ISI در شش ماهه نخست امسال را 41 مقاله اعلام کرد و افزود: همچنین در این مدت تعداد 93 مقاله نیز در مجلات علمی و پژوهشی به چاپ رسیده است.

اسدی با اشاره به تعداد مقالات ارائه شده در کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد 260 مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی از دانشگاه شهرکرد ارائه شده و تعداد شش مقاله نیز در مجلات علمی و ترویجی به چاپ رسیده است.

رئیس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه بیشتر این مقالات از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد منتشر شده است، گفت: این در حالی است که هر ساله به تعداد دانشجویان علاقمند به تحقیق و پژوهش افزوده می‌شود.

اسدی ارائه یک مقاله را نتیجه یک کار تیمی و گروهی دانست و خاطرنشان کرد: کار تحقیقاتی زمانی به ثمر می‎رسد که یک تیم پرتلاش زحمات بسیار و هماهنگی و تعامل مناسب داشته باشند، این دانشگاه نیز با ارائه تسهیلات مادی و معنوی حمایت از دانشجویان و اساتید را در دستور کار قرار داده است.

وی همچنین از اجرای طرح پایش سلامت جسم و روان در دانشگاه شهرکرد خبر داد و گفت: پس از ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود، یک تیم تخصصی تشکیل و طرح پایش سلامت جسم و روان اجرا و پس از جمع‌آوری و بررسی تا پایان ترم نتایج این طرح اعلام عمومی می‎شود.

اسدی با اشاره به تعداد متقاضیانی که از سهمیه استعدادهای درخشان دانشگاه استفاده خواهند کرد، گفت: تاکنون آمار مشخصی از تعداد دانشجویان نخبه مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی مشخص نشده است، اما به طور قطع و یقین تعداد دانشجویان استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد بیشتر است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول