اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

شهرک صنعتی چرام از فعال‌ترین‌ شهرک‌های کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: شهرک صنعتی چرام از فعال‌ترین‌ها در کهگیلویه و بویراحمد است می‌توان با مستقل شدن از کهگیلویه به فعالیت رضایت‌بخش آن ادامه داد.

شهرک صنعتی چرام از فعال‌ترین‌ شهرک‌های کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان چرام اظهار کرد: قرار نیست ما مسئولان در مقابل هم باشیم چرا که همه خدمت‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و زیر لوای ولایت هستیم.

فرماندار چرام با بیان این که شأن همه ما شأن خدمت‌گذاری مردم است، ابراز داشت: هدف از تشکیل همه جلسات تعامل در سایه خدمت به مردم است.

وی ارتباط مؤثر مسئولان ادارات شهرستان را با مدیران استان مهم ارزیابی و خواستار تلاش مسئولین به منظور رفع مشکلات مردم در همه زمینه‌ها شد.

این مسئول با اشاره به وقت شناسی مدیران به منظور حضور در جلسات و همچنین حضور به موقع در محل کار، رعایت قوانین و مقررات و رعایت سلسله مراتب مکاتبات اداری را از جمله خصیصه‌های بارز یک مدیر توانمند برشمرد.

نیکروز نام‌گذاری سال 91 به نام حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی و توجه رهبری در چند سال گذشته به مسائل اقتصادی را نشان از اهمیت این موضوع با توجه به هجمه همه جانبه استکبار و دشمنان نظام و تهدیدات اقتصادی و تحریم‌ها و اخلال در روند توسعه و رشد کشورمان دانست و وظیفه خطیر همه مسئولان برای ایفای نقش مفید و فعال در این زمینه را یادآور شد.

وی با بیان این که شهرک صنعتی چرام یکی از فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی استان است، خاطرنشان کرد: با توجه به این که شهرک صنعتی جز چرام بوده ولی برخی از مسئولیت‌های آن با کهگیلویه است این ظرفیت وجود دارد که کلیه مسئولیت‌های مربوط را خود بپذیریم و دنبال کنیم.

در ادامه مسئولان ادارات و نهادها با ارائه گزارشی از وضعیت برنامه و اعتبارات و کارکرد خود در سال 91 به شرح برنامه‌های خود برای سال جاری پرداختند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول